Knižnica DISSO
Evers, Adalbert - Haverinen, Riitta - Leichsenring, Kai - Wistow, Gerald

Developing Quality in Personal Social Services. Concepts, Cases and Comments. /Public Policy and Social Welfare. A Series Edited by Bernd Marin. Volume 22/ (Skvalitňovanie sociálnych služieb poskytovaných jednotlivcovi. Koncepcie, možnosti, komentáre.). / Evers, Adalbert; Haverinen, Riitta, Leichsenring, Kai, Wistow, Gerald. - Hants : Ashgate Publishing Ltd./European Centre Vienna, 1997. - 312 s. - ISBN 1-84014-337-1.
ENG

Anotácia:  Hlavnou témou publikácie je zavádzanie ekonomicky poňatých koncepcií hodnotenia kvality, s ktorými sú práve konfrontované individuálne sociálne služby v celej Európe. Nová orientácia k obchodnému prístupu v rámci sociálneho zabezpečenia zvýši profesionalitu, orientáciu na klienta a zdokonalí kontrolu. V oblasti zabezpečovania sociálnych služieb je potrebné zachovávať určitý štandard a tiež znovu prejednať podmienky pre určovanie kvality, čo vedie k hľadaniu konsenzu medzi rozchádzajúcimi sa prístupmi, t.j. medzi ich rôznymi základnými ideami, cieľmi a štandardmi. Táto publikácia sa teda pokúša zaplniť medzeru v praxi, výskume a politike týkajúcej sa individuálnych sociálnych služieb a otázok ich kvality.
Typ: Kniha - monografia Signatúra: 46994 k dispozícii

Knižnica DISSO
Evers, Adalbert - Haverinen, Riitta - Leichsenring, Kai - Wistow, Gerald

Developing Quality in Personal Social Services : Concepts, Cases and Comments [Rozvíjanie kvality v osobných sociálnych službách. Koncepty, prípady a komentáre.]. / Evers, Adalbert; Haverinen, Riitta, Leichsenring, Kai, Wistow, Gerald. - 1. vyd. - Aldershot : Ashgate / European Centre Vienna, 1997. - 312 s. - (Public Policy and Social Welfare; Vol. 22) - ISBN 1-84014-337-1.
eng

Anotácia:  Publikácia je o výzve, ktorá pramení z biznisovo orientovaných konceptov zabezpečovania kvality sociálnych služieb. Tieto sú s týmito konceptami konfrontované v rámci celej Európy. Nové orientácia k viac trhovému prístupu v oblasti "social welfare" smeruje k vyššej profesionalizácii, orientácii na klienta a kontrolingu (nielen k prostej inšpekcii). Avšak na špecifiká sociálnych služieb je nie vždy braný ohľad - v súvislosti s hodnotami a mechanizmami trhu.
Kľúčové slová : služby sociálne; služby sociálne osobné; orientácia na klienta; kontrola; kvalita sociálnych služieb; meranie kvality sociálnych služieb; štandardy sociálnych služieb
Typ: Kniha - monografia Signatúra: 50051 k dispozícii



Bázy dát sú riadené systémom Proflib - Webis
Copyright © 1998-2024, CEIT