Knižnica DISSO
Kita, Jaroslav - Konštiak, Pavol - Kita, Pavol

Miesto nákupu v trhovej orientácii podnikov Slovenskej republike [The Place of Purchase in the Market Orientation of Enterprises in the Slovak Republic.]. / Kita, Jaroslav; Konštiak, Pavol, Kita, Pavol. - In: Ekonomický časopis. - Roč. 4/2008, s. 370-383. - ISSN 0013-3035.

Kľúčové slová : orientácia trhová; podniky; Slovensko; nákup; konkurencieschopnosť
Typ: Článok z periodika

Knižnica DISSO
Kita, Pavol

K niektorým aspektom koncentrácie a konkurencie v oblasti distribúcie v kontexte globalizácie. / Kita, Pavol. - In: Ekonomický časopis. - Roč. 9/2008, s. 912-924. - ISSN 0013-3035.

Kľúčové slová : globalizácia; trh; obchod; koncentrácia; metódy kontroly koncentrácie; distribúcia; maloobchod
Typ: Článok z periodika

Knižnica DISSO
Kita, Jaroslav - Kita, Pavol - Grossmanová, Marta

Present Approaches of Enterprises to Offer within the Customer-Supplier Relationships in the Slovak Industrial Market. / Kita, Jaroslav; Kita, Pavol, Grossmanová, Marta. - In: Ekonomické rozhľady. - Roč. 2/2010, s. 159-175. - ISSN 0323-262X.

Kľúčové slová : trh; podniky; Slovensko; podniky priemyselné; vzťahy dodávateľsko-odberateľské; ponuka; výskum; hospodárstvo; ekonomika
Typ: Článok z periodika

Knižnica DISSO
Križan, František - Čuláková, Katarína - Kita, Pavol - Bilková, Kristína - Barlík, Peter - Hencelová, Petra

Percepcie spotrebiteľov na SMS marketing: Prípadová štúdia z darčekovej predajne v Hlohovci. / Križan, František; Čuláková, Katarína, Kita, Pavol, Bilková, Kristína, Barlík, Peter, Hencelová, Petra. - In: Ekonomické rozhľady. - Roč. 2/2020, s. 107-120. - ISSN 0323-262X.

Kľúčové slová : marketing; SMS marketing; vnímanie; postrehy; spotrebitelia; zákazníci; obchod; štúdie prípadové
Typ: Článok z periodika



Bázy dát sú riadené systémom Proflib - Webis
Copyright © 1998-2024, CEIT