Knižnica DISSO
Kmeť, Martin

Rozumejú rómski žiaci čítanému textu? / Kmeť, Martin. - In: Psychológia a patopsychológia dieťaťa. - Roč. 3/2008, s. 230-238. - ISSN 0555-5574.

Kľúčové slová : žiaci; žiaci rómski; Rómovia; deti rómske; porozumenie čítanému textu; text čítaný; čítanie; porozumenie textu
Typ: Článok z periodika

Knižnica DISSO
Učeň, Ivan - Kmeť, Martin

Vzťah sebahodnotenia a verbálnej tvorivosti žiakov základných a stredných škôl. / Učeň, Ivan; Kmeť, Martin. - In: Psychológia a patopsychológia dieťaťa. - Roč. 3/2010, s. 246-256. - ISSN 0555-5574.

Kľúčové slová : sebahodnotenie; sebaevaluácia; tvorivosť verbálna; kreativita; modality psychologické; korelácia; regresia; trend vývinový; analýza regresná; analýza faktorová
Typ: Článok z periodika

Knižnica DISSO
Kmeť, Martin - Dočkal, Vladimír

Čítanie rómskych žiakov 1. až 6. ročníka základnej školy. / Kmeť, Martin; Dočkal, Vladimír. - In: Psychológia a patopsychológia dieťaťa. - Roč. 3/2012, s. 230-251. - ISSN 0555-5574.

Typ: Článok z periodika

Knižnica DISSO
Sárközyová, Judita - Belica, Ivan - Kurečko, Miroslav - Kmeť, Martin

K čitateľskej gramotnosti žiakov ZŠ. / Sárközyová, Judita; Belica, Ivan, Kurečko, Miroslav, Kmeť, Martin. - In: Psychológia a patopsychológia dieťaťa. - Roč. 3-4/2015, s. 342-353. - ISSN 0555-5574.

Typ: Článok z periodika

Knižnica DISSO
Kmeť, Martin - Dočkal, Vladimír

Tvorba skríningového testu čítania s porozumením. / Kmeť, Martin; Dočkal, Vladimír. - In: Psychológia a patopsychológia dieťaťa. - Roč. 3-4/2018, s. 224-243. - ISSN 0555-5574.

Typ: Článok z periodika



Bázy dát sú riadené systémom Proflib - Webis
Copyright © 1998-2024, CEIT