Knižnica DISSO
Karkalíková, Marta - Mizla, Martin - Lacková, Alica

Modely riadenia kvality služieb [Models of Service Quality Management.]. / Karkalíková, Marta; Mizla, Martin, Lacková, Alica. - In: Ekonomické rozhľady. - Roč. 30 č.4 (2001), s.529-536. - ISSN 0323-262X.

Anotácia:  Jednotlivé prístupy, ktoré opisujú proces a vznik služby ako komparáciu zámerov, možností, očakávaní a požiadaviek, prezentujú modely kvality služieb, ktoré sa v článku bližšie rozoberajú: systémový model, 4Q-model, GAP-model a AIM-model. Popísané modely kvality služieb sú vhodné na zisťovanie faktorov, ktoré vplývajú na spokojnosť zákazníkov. Pomocou nich je možné analyzovať procesy prípravy a poskytovania služieb. Umožňujú poznať rozdiely medzi očakávaniami zo strany zákazníka a realizáciou služby zo strany jej poskytovateľa.
Kľúčové slová : služby; kvalita; modely
Typ: Článok z periodika

Knižnica DISSO
Majtán, Miroslav - Mizla, Martin - Mizla, Pavol

Využitie simulácií pri manažovaní projektu. / Majtán, Miroslav; Mizla, Martin, Mizla, Pavol. - In: Ekonomický časopis. - Roč. 5/2014, s. 508-521. - ISSN 0013-3035.

Typ: Článok z periodika



Bázy dát sú riadené systémom Proflib - Webis
Copyright © 1998-2024, CEIT