Knižnica DISSO
Zborteková, Katarína

Možnosti a limity integrovaného vzdelávania sluchovo postihnutých detí a adolescentov na Slovensku [Possibilities and Limits of Integrated Education of Hearing-Impaired Children and Adolescents in Slovakia.]. / Zborteková, Katarína. - In: Psychológia a patopsychológia dieťaťa. - Roč. 39 č.2-3 (2004), s.150-165. - ISSN 0555-5574.

Typ: Článok z periodika

Knižnica DISSO
Szobiová, Eva - Zborteková, Katarína

Logické uvažovanie, vizuálno-priestorová predstavivosť a tvorivé vnímanie adolescentov so sluchovým postihnutím. / Szobiová, Eva; Zborteková, Katarína. - In: Psychológia a patopsychológia dieťaťa. - Roč. 4/2006, s. 287-302. - ISSN 0555-5574.

Kľúčové slová : schopnosti intelektuálne; adolescenti; mládež; mládež dospievajúca; mládež so sluchovým postihnutím; mládež so ZP; postihnutie sluchové; postihnutie zdravotné; uvažovanie logické; psychológia; predstavivosť; vnímanie; vnímanie tvorivé
Typ: Článok z periodika

Knižnica DISSO
Kopányiová, Alena - Dočkal, Vladimír - Farkašová, Eva - Kováč, Tomáš - Laznibatová, Jolana - Vojtová, Zuzana - Zborteková, Katarína

Monitoring integrovaného vzdelávania žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami. / Kopányiová, Alena; Dočkal, Vladimír, Farkašová, Eva, Kováč, Tomáš, Laznibatová, Jolana, Vojtová, Zuzana, Zborteková, Katarína. - In: Psychológia a patopsychológia dieťaťa. - Roč. 4/2007, s. 371-382. - ISSN 0555-5574.

Typ: Článok z periodika

Knižnica DISSO
Zborteková, Katarína

Trendy vo vývine niektorých kognitívnych funkcií žiakov so sluchovým postihnutím v priebehu ich integrovaného vzdelávania. / Zborteková, Katarína. - In: Psychológia a patopsychológia dieťaťa. - Roč. 1/2013, s. 70-81. - ISSN 0555-5574.

Typ: Článok z periodika

Knižnica DISSO
Zborteková, Katarína

Vzdelávanie nepočujúcich žiakov v školách hlavného vzdelávacieho prúdu - riziká a možnosti ich eliminácie. / Zborteková, Katarína. - In: Psychológia a patopsychológia dieťaťa. - Roč. 1/2023, s. 20-38. - ISSN 0555-5574.

Kľúčové slová : žiaci; žiaci nepočujúci; postihnutie sluchové; vzdelávanie integrované; školy; školstvo; riziká; podpora sociálnej inklúzie; inklúzia
Typ: Článok z periodika



Bázy dát sú riadené systémom Proflib - Webis
Copyright © 1998-2024, CEIT