Knižnica DISSO
Kiráľová, A

Marketing cieľového miesta cestovného ruchu. / Kiráľová, A. - In: Ekonomický časopis. - Roč. 43 č.6 (1995), s.516-530.

Anotácia:  Význam cestovného ruchu. Existujúce koncepcie rozvoja cestovného ruchu, vypracované bez dôkladnej analýzy trhu nemôžu nahradiť kvalitne spracovanú marketingovú koncepciu, založenú na poznatkoch o potrebách a požiadavkách trhu. Schématicky spracovaná marketingová koncepcia cieľového miesta a analýza ponuky cieľového miesta.
Kľúčové slová : ruch cestovný; infraštruktúra; supraštruktúra; ponuka primárna; ponuka sekundárna; cieľ marketingový; analýza marketingová; koncepcia marketingová; plán realizačný
Typ: Článok z periodika



Bázy dát sú riadené systémom Proflib - Webis
Copyright © 1998-2024, CEIT