Knižnica DISSO
Kiezel, Ewa

The Marketing Activity of Polish Enterprises as Viewed by the Consumers [Marketingová činnosť poľských podnikov z pohľadu spotrebiteľov.]. / Kiezel, Ewa. - In: Ekonomické rozhľady. - Roč. 29 č.2 (2000), s.209-221.

Anotácia:  Na základe spotrebiteľského prieskumu autorka zisťuje, že niektoré zo zmien v postavení poľského spotrebiteľa na trhu a aj zmien v činnosti poľských podnikov viedli podľa názoru spotrebiteľov k zhoršeniu ich situácie na trhu. Respondenti - spotrebitelia pozitívne hodnotia širšiu ponuku tovaru, avšak poukazujú na limitujúce faktory ovplyvňujúce rozhodovanie o kúpe: príjem spotrebiteľa a cenu tovaru. Dve tretiny respondentov vyjadrili názor, že podniky neberú do úvahy záujmy spotrebiteľov. Proces rozhodovania o kúpe tovaru komplikujú aj neadekvátne marketingové informácie. Celkovo sa usudzuje, že marketing aplikovaný v dnešnej praxi poľských podnikov prináša spotrebiteľovi isté výhody, zároveň však do istej miery ohrozuje záujmy a práva spotrebiteľa.
Kľúčové slová : záujmy spotrebiteľa; výskum spoteby; zmeny trhové výrobkov; zmeny trhové služieb; marketing; podniky poľské; výsledky výskumu
Typ: Článok z periodika



Bázy dát sú riadené systémom Proflib - Webis
Copyright © 1998-2024, CEIT