Knižnica DISSO
Križanová, Anna

Medzinárodný marketing. / Križanová, Anna. - 1. vyd. - Žilina : Georg, 2010. - 264 s. - ISBN 978-80-89401-13-0.
slo

Anotácia:  Naše podniky sú postavené pred rozhodnutie, buď akceptovať nárast zahraničnej konkurencie a prispôsobiť sa mu alebo ignorovať tento nárast, čo však môže viesť k ich následnej izolácii a postupne až zániku. Všetky uvedené zmeny, ktoré sú faktorom i výsledkom globalizačného procesu nastoľujú otázku, ktoré obchody bude výhodné alebo nevýhodné podnikmi v budúcnosti realizovať. Ide teda o hľadanie a vytvorenie podnikovej filozofie a stratégie, ktoré pripustia možnosť implementácie zásad medzinárodného marketingu ako jednej z koncepcií podnikovej politiky.
Typ: Kniha - monografia Signatúra: 50521 k dispozícii



Bázy dát sú riadené systémom Proflib - Webis
Copyright © 1998-2024, CEIT