Knižnica DISSO
Vlková, Jiřina

Statistická vícekriteriální finanční analýza podniků v roce 2000 [Statistical Multi-criterion Financial Analysis of Enterprises in 2000.]. / Vlková, Jiřina. - In: Statistika. - Roč. 82 č.2 (2002), s.47-58. - ISSN 0322-788x.

Kľúčové slová : analýzy štatistické; podnikanie; podniky; analýzy finančné
Typ: Článok z periodika

Knižnica DISSO
Glaser-Opitzová, Helena

Dochádzka do zamestnania v Slovenskej republike [Commuting to Work in the Slovak Republic.]. / Glaser-Opitzová, Helena. - In: Slovenská štatistika a demografia. - Roč. 14 č.2 (2004), s.49-61. - ISSN 1210-1095.

Typ: Článok z periodika

Knižnica DISSO
Srb, Vladimír

Reprodukčné správanie obyvateľstva v obciach na Slovensku. / Srb, Vladimír. - In: Demografie. - Roč. 47 č.1 (2005), s.58-59. - ISSN 0011-8265.

Typ: Článok z periodika

Knižnica DISSO
Pacáková, Viera - Sipková, Ľubica - Sodomová, Eva

Štatistické modelovanie príjmov domácností v Slovenskej republike [Statistical Modelling of Householdďs Incomes in the Slovak Republic.]. / Pacáková, Viera; Sipková, Ľubica, Sodomová, Eva. - In: Ekonomický časopis. - Roč. 53 č.4 (2005), s.427-439. - ISSN 0013-3035.

Typ: Článok z periodika

Knižnica DISSO
Srnánková, Ľubomíra

Trendy rozvoja počtu študentov na vysokých školách : Štatistická analýza. / Srnánková, Ľubomíra. - Bratislava : ÚIPŠ, 2003. - 37 s. + príl.
SLO

Anotácia:  Predkladaná štúdia analyzuje vývoj v oblasti vysokoškolského vzdelávania za obdobie 5 rokov počnúc rokom 1998 až po rok 2002. V rámci vymedzeného obdobia sú potom charakterizované hlavné smery vývoja, ktoré môžu nadobúdať charakter trendov.
Typ: Kniha - monografia Signatúra: 49381 k dispozícii

Knižnica DISSO
Preiss, Marek - Fráňová, Lenka

Depressive Symptoms, Academic Achievement, and Intelligence [Depresívne symptomatiká, školský výkon a inteligencia.]. / Preiss, Marek; Fráňová, Lenka. - In: Studia Psychologica. - Roč. 48 č.1 (2006), s.57-67. - ISSN 0039-3320.

Typ: Článok z periodika

Knižnica DISSO
Mateides, Alexander - Ďaďo, Jaroslav

Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania : 2. diel: Metódy. / Mateides, Alexander; Ďaďo, Jaroslav. - 1. vyd. - Bratislava : EPOS - Ing. Miroslav Mračko, 2000. - 255 s. - ISBN 80-8057-224-0.
slo

Anotácia:  Kapitola 1 - prečo je potrebné hodnotiť spokojnosť zákazníka
1.1 Východiská pre hodnotenie spokojnosti zákazníka
1.1.1 Objektívne postupy pri hodnotení spokojnosti zákazníka
1.1.2 Subjektívne postupy hodnotenia spokojnosti zákazníka
1.2 Skúmať percepciu zákazníka alebo postavenie na trhu
1.2.1 Výskum percepcie zákazníkov
1.2.2 Výskum postavenia na trhu
1.3 Využitie externej agentúry
Kapitola 2 - Spokojnosť zákazníka ako veličina efektívnosti pre marketing
2.1 Firma, marketing a informácie
2.1.1 Marketingový informačný systém
2.2 Význam marketingového výskumu pre manažérske rozhodovanie
2.2.1 Marketingový výskum a výskum trhu
2.2.2 Členenie marketingového výskumu
2.3 Exploratívny výskum
2.3.1 Zloženie skúmanej populácie
2.3.2 Čiastkové elementy spokojnosti zákazníka
2.4 Kvalitatívny a kvantitatívny výskum
2.4.1 Kvalitatívny a kvantitatívny výskum - vymedzenie pojmov
2.4.2 Rozdiely medzi kvalitatívnym a kvantitatívnym prístupom
2.4.3 Problém reliability, validity a reprezentatívneho a kvantitatívneho výskumu
2.4.4 Metódy kvalitatívneho výskumu
2.5 Výskum spokojnosti zákazníka ako súčasť marketingového výskumu
2.5.1 Priority zákazníkov
2.5.2 Pásmo tolerancie zákazníkov
2.5.3 Vaša vlastná činnosť
2.5.4 Činnosť vo vzťahu k prioritám zákazníkov
2.5.5 Vaša činnosť vo vzťahu k činnosti konkurencie
2.5.6 Priority na zlepšenie (PFI - Priorities for improvement)
Kapitola 3 - Predstavenie výskumu, výber vzorky, spätná väzba na zákazníkov
3.1 Predstavenie výskumu
3.1.1 Vnútorný (interný) list
3.1.2 Vonkajší (externý) list
3.2 Výber vzorky
3.2.1 Dôležitosť výberu vzorky
3.2.2 Možnosti výberu vzorky
3.2.3 Výber vzorky aplikovaný na cieľ výskumu
3.3 Metodika výberu vzorky respondentov na priemyselnom trhu pre fiktívnu firmu
3.4 Spätná väzba na zákazníkov
3.4.1 Počiatočné štádium spätnej väzby
3.4.2 Spätná väzba - správa
3.4.3 Budúca spätná väzba
3.5 Modifikovanie percepcií
Kapitola 4 - Dopytovanie ako jedna zo základných metód výskumu spokojnosti zákazníka
4.1 Osobné dopytovanie (osobný rozhovor)
4.2 Telefonické dopytovanie (telefonický rozhovor)
4.3 Respondenti pre osobné rozhovory
4.3.1 Zákazníci
4.3.2 Externí experti a ovplyvňovači
4.3.3 Výber vzorky
4.4 Metodika osobného hĺbkového rozhovoru zameraného na kritické udalosti
4.4.1 Stupeň I: Analýza - zákazníci sa vyjadrujú
4.4.2 Stupeň II. Syntéza - zoznam povinností z hľadiska zákazníka
4.4.3 Stupeň III: Revízia - dbať na dodržanie zoznamu povinností
4.4.4 Stupeň IV: Kultivácia - starať sa o spokojnosť zákazníkov
4.5 Vedenie osobných hĺbkových rozhovorov na priemyselnom trhu
4.5.1 Hľadanie respondentov
4.5.2 Prístup k hĺbkovému rozhovoru
4.5.3 Otázky pre hĺbkové rozhovory
Kapitola 5 - skupinové rozhovory (focus groups)
5.1 Druhy skupinových rozhovorov, ich výhody a nevýhody
5.1.1 Výhody a nevýhody skupinových rozhovorov
5.2 Aplikácia skupinových rozhovorov
5.2.1 Prípravný (úvodný, exploratívny) výskum - predvýskum
5.2.2 Nezávislý výskum
5.3 Metodika skupinových rozhovorov
5.3.1 Fázy priebehu skupinového rozhovoru
5.3.2 Role účastníkov a ich vplyv na skupinovú dynamiku
5.3.3 Vytvorenie a udržanie tvorivého skupinového prostredia
5.3.4 Stratégie dopytovania
5.3.5 Neverbálne projektívne techniky opytovania
5.3.6 Ako pozorovať skupiny
5.3.7 Analýza skupinových rozhovorov
5.3.8 Interpretácia, záverečná správa a prezentácia výsledkov skupinových rozhovorov
Kapitola 6 - Dotazníky
6.1 Stavba dotazníkov
6.1.1 Nevyhnutné informácie (vedomosti)
6.1.2 Porozumenie otázke
6.1.3 Pravdivá odpoveď
6.1.4 Vplyv otázky na odpoveď (otázky provokujúce odpovede)
6.2 Pilotný test - (odskúšanie)
6.3 Typy otázok
6.3.1 Uzatvorené otázky
6.3.2 Otvorené otázky
6.4 Účel otázok
6.4.1 Priebehové otázky
6.4.2 Postojové otázky
6.4.3 Klasifikačné otázky
6.5 Hodnotiace škály
6.5.1 Likertova škála
6.5.2 Sémantická diferenciálna škála
Kľúčové slová : spokojnosť; spokojnosť zákazníka; meranie spokojnosti zákazníka; metódy; hodnotenie; marketing; výskum; dopytovanie; rozhovory skupinové; dotazníky; analýzy štatistické; prezentácia výsledkov; kultúra firemná
Typ: Kniha - monografia Signatúra: 50214 k dispozícii

Knižnica DISSO
Terek, Milan - Kročitý, Peter

Analýza asociácie medzi ordinálnymi premennými v štatistických prieskumoch. / Terek, Milan; Kročitý, Peter. - In: Ekonomické rozhľady. - Roč. 1/2015, s. 47-57. - ISSN 0323-262X.

Typ: Článok z periodika

Knižnica DISSO
Pavelka, Roman

Příklady využití programovacího jazyka R pro státní statistiku. / Pavelka, Roman. - In: Slovenská štatistika a demografia. - Roč. 4/2016, s. 21-34. - ISSN 1210-1095.

Kľúčové slová : jazyky programovacie; programovanie; štatistika; analýzy štatistické; veda počítačová; štatistika štátna
Typ: Článok z periodika

Knižnica DISSO
Pavelka, Roman

Statistická analýza chybějících dat. / Pavelka, Roman. - In: Slovenská štatistika a demografia. - Roč. 2/2024, s. 3-26. - ISSN 1210-1095.

Kľúčové slová : dáta chýbajúce; analýzy štatistické; mechanizmus chýbania; dáta neúplné; inferencia štatistická; modelovanie štatistické
Typ: Článok z periodika



Bázy dát sú riadené systémom Proflib - Webis
Copyright © 1998-2024, CEIT