Knižnica DISSO
Klimentová, J.

MASZ a reformy. / Klimentová, J.. - In: Sociální politika. - Roč. 24 č.5 (1998), s.13-14.

Kľúčové slová : Medzinárodná asociácia sociálneho zabezpečenia; seminár; zabezpečenie sociálne; Európa stredná; Európa východná; hodnotenie reforiem celkové; reformy systémov dôchodkových; reformy zdravotníctva; etapizácia
Typ: Článok z periodika

Knižnica DISSO
Purkrábek, M

Politická, sociální a vojenská transformace ČSA. / Purkrábek, M. - In: Sociológia. - Roč. 24 č.3 (1992), s.137-145.

Anotácia:  Tri dimenzie transformácie československej armády po novembrovej revolúcii 1989.
Dve etapy prechodu: 1. prevaha loajality nad demokratizáciou, 2. prechod od loajálnej k demokratickej armáde.
Aká bola predrevolučná armáda. Nutné kroky v demokratizácii armády a jej zaradení organicky do sústavy inštitúcií demokratického štátu.
Kľúčové slová : armáda; transformácia; etapizácia; normalizácia armády
Typ: Článok z periodika

Knižnica DISSO
Lesáková, Dagmar

Úloha vedy a skúsenostnej zložky v rozvoji marketingu [The Role of Science and Experiential Component in the Development of Marketing.]. / Lesáková, Dagmar. - In: Ekonomický časopis. - Roč. 49 č.4 (2001), s.701-712. - ISSN 0013-3035.

Anotácia:  Prvá vývojová etapa rozvoja merketingu ako vedy (1950-1983), druhá vývojová etapa (1983-1999) a tretia - riešenie intelektuálnej krízy (2000 - ?). Článok prezentuje základné etapy kontroverzného vývoja polemík skúsenosť verzus veda, hodnotí prínosy jednotlivých vývojových etáp, dôsledky a opodstatnenosť východiskových téz základnej diskusie. Na záver je uvedené riešenie, ktoré môže slúžiť ako východisko pre ďalšie výskumy merketingových špecialistov.
Kľúčové slová : marketing; vývoj; etapizácia
Typ: Článok z periodika



Bázy dát sú riadené systémom Proflib - Webis
Copyright © 1998-2024, CEIT