Knižnica DISSO
Chovaniaková, Darina

Imidž krajiny, národa. Niektoré aspekty jeho genézy a formovania v procese socializácie [A Countryďs Image and Nationďs Image. Some Aspects of Its Genesis and Its Formation in the Process of Socialization.]. / Chovaniaková, Darina. - In: Mládež a spoločnosť. - Roč. 12 č.3 (2006), s.35-45. - ISSN 1335-1109.

Kľúčové slová : obraz; imidž; imidž krajiny; imidž národa; národ; stereotypy; predsudky; formovanie obrazu; socializácia; utváranie obrazu; faktory socializačné
Typ: Článok z periodika

Knižnica DISSO
Hromádka, Rudolf

Manažérska etiketa, imidž a rétorika. / Hromádka, Rudolf. - 1. vyd. - Bratislava : Infocentrum Medzinárodného klubu SR, 2014. - 73 s.
slo

Anotácia:  Manažérska etiketa, alebo ako sa v angličtine nazýva Business Etiquette, je najnovšia disciplína z oblasti spoločenskej etikety a vzťahuje sa na správanie a vystupovanie vedúcich pracovníkov vo všeobecnosti.
Podľa odborníka na spoločenskú etiketu Dr. Bella De Paulo až 40% dospelých ľudí v styku s neznámymi ľuďmi, či už v spoločnosti, alebo pri pracovných rokovaniach, trpí určitou spoločenskou neistotou a stiesnenosťou. Prieskumy v USA ukázali, že pri približne rovnakej kvalifikácii a odborných schopnostiach prednosť pri postupe v rámci firmy, resp. organizácie, či pri výbere do rôznych funkcií, dostanú tí ľudia, ktorí sa lepšie dokážu pohybovať v spoločnosti, majú slušné vystupovanie a pôsobia suverénne.
Doplňovanie vedomostí a odstraňovanie vlastných nedostatkov z oblasti spoločenskej etikety, ale aj protokolu preto významne pomáha pri získavaní a upevňovaní sebadôvery, sebaistoty a suverénnosti.
Kľúčové slová : etiketa manažérska; etiketa; imidž; rétorika; pracovníci vedúci; manažéri; korešpondencia; komunikácia
Typ: Kniha - monografia Signatúra: 50658 k dispozícii



Bázy dát sú riadené systémom Proflib - Webis
Copyright © 1998-2024, CEIT