Knižnica DISSO

On-line služby pre verejnosť. - In: Podnikanie. - Roč. 7 č.9 (2001), s.. - ISSN 1335-1761.

Anotácia:  Informačné technológie posilnia účasť občanov na vládnutí. Rozvoj a výhody informačných technológií. Transakcie uskutočniteľné on-line v niektorých krajinách: platba dane z príjmov a majetkovej dane. Najbližšie ciele iniciatív na zavádzanie elektronického spojenia s administratívou vlád v Európe:
- zverejnenie základných verejných informácií on-line (koniec roku 2002)
- sprístupnenie hlavných základných služieb pre verejnosť (koniec roku 2002/2003)
- zjednodušenie on-line procedúr pre podnikateľov (koniec roku 2002)
- používanie elektronických podpisov vo verejnom sektore (koniec roku 2001)
- vykonávanie všetkých základných transakcií s Komisiou on-line (koniec roku 2001)
Typ: Článok z periodika

Výskumná oblasť: rodina
Bodnárová, Bernardína - Džambazovič, Roman

Pripravenosť miestnej samosprávy na prevzatie kompetencií v oblasti hmotnej núdze. / Aut. správy Bodnárová, Bernardína; Džambazovič, Roman, Inštitút pre výskum práce a rodiny, Bratislava. - 2254. Bratislava : IVPR, 2011. - 83 s.

Objedávateľ: Bratislava: MPSVR SR
Číslo projektu / výskumnej správy: 2254
Anotácia:  Projekt bol zameraný na získanie informácií o pripravenosti miestnej samosprávy na prevzatie kompetencií v oblasti hmotnej núdze v troch podstatných oblastiach: personálne zabezpečenie, podmienky materiálno-technického zabezpečenia a predpoklad elektronickej komunikácie. Medzi ďalšie skúmané oblasti patrila informovanosť starostov a primátorov o pripravovanom presune kompetencií v oblasti hmotnej núdze na miestnu samosprávu, ich názory na prenos kompetencií, preferovaný spôsob realizácie prenosu kompetencií a predpokladané dopady, ktoré by po prevzatí kompetencií v oblasti hmotnej núdze mohli pocítiť občania a mestské a obecné úrady.
Na zber empirických dát sme zvolili dotazníkovú metódu. Výskumnú vzorku tvorili starostovia a primátori miest a obcí rôznej veľkosti. Získané poznatky z výskumu ukazujú rôznu mieru pripravenosti miest a obcí na prevzatie kompetencií v oblasti hmotnej núdze, a to vo všetkých skúmaných oblastiach. Zistili sme, že zo skúmaných predpokladov sú mestá a obce najlepšie pripravené v oblasti elektronickej komunikácie, menej v oblasti materiálno-technickej a najmenej v oblasti personálneho zabezpečenia.
Jedným zo základných faktorov, ktorí diferencuje pripravenosť obcí a miest na prevzatie kompetencií je veľkosť sídla. Sídla s počtom obyvateľov do 1 999 sú menej pripravené na prevzatie kompetencií ako sídla s vyšším počtom obyvateľov. Zistili sme tiež, že starostovia a primátori nie sú príliš ústretoví voči myšlienke prenosu kompetencií v oblasti HN na obce.
Kľúčové slová : núdza hmotná; pomoc sociálna; kompetencie; prevzatie kompetencií; deľba kompetencií; správa verejná; pripravenosť; samospráva; samospráva miestna; zabezpečenie personálne; predpoklady materiálno-technické; predpoklady elektronickej komunikácie; komunikácia elektronická; dopady prevzatia kompetencií na občanov; dopady prevzatia kompetencií na miestne samosprávy
Typ: Výskumná správa Signatúra: V 50414 k dispozícii

Knižnica DISSO
Scott, David Meerman

Nové pravidlá marketingu a PR : Ako efektívne využívať sociálne siete a médiá, blogy, správy, online video a virálny marketing na získavanie zákazníkov. / Scott, David Meerman. - 1. vyd. - Bratislava : Eastone Books, 2010. - 257 s. - ISBN 978-80-8109-149-0.
slo

Anotácia:  Táto kniha sa hneď po svojom vydaní v USA stala bestsellerom a vyvolala veľký záujem marketérov, PR špecialistov, ale aj začínajúcich podnikateľov. Práve im sociálne médiá ponúkajú skvelé možnosti na prezentáciu produktov, budovanie značky a rozvoj predaja bez obrovských vstupných nákladov, ktoré by v minulosti museli vynaložiť.
Rozšírené a doplnené vydanie Nových pravidiel marketingu a PR obsahuje:
- množstvo prípadových štúdií, ktoré ilustrujú najnovšie trendy internetového marketingu a PR,
- nové techniky využívania sociálnych médií a sietí ako Twitter, Facebook či YouTube,
- návod, ako s pomocou internetu komunikovať priamo so zákazníkmi, zvýšiť úroveň predaja a zviditeľniť firmu či značku,
- formulovať efektívne marketingové posolstvá a doručiť ich cieľovej skupine, ktorej sú určené,
- množstvo zaujímavých, inšpiratívnych príkladov využitia marketingových možností, ktoré ponúka internet.
Typ: Kniha - monografia Signatúra: 50585 k dispozícii

Knižnica DISSO
Horská, Bohuslava - Kohoutková, Šárka - Kudrnová Vosečková, Lucie - Lásková, Andrea

Chatová komunikace s klientem v pomáhajících profesích : 1. díl. / Horská, Bohuslava; Kohoutková, Šárka, Kudrnová Vosečková, Lucie, Lásková, Andrea. - In: Sociální služby. - Roč. 3/2021, s. 16-17. - ISSN 1803-7348.

Kľúčové slová : poradenstvo; profesie pomáhajúce; komunikácia; chatovanie; komunikácia elektronická; komunikácia chatová; poradenstvo chatové; linka dôvery
Typ: Článok z periodika

Knižnica DISSO
Matulčíková, Marta - Breveníková, Daniela

Education in further professional education before and during pandemic = Vzdelávanie v ďalšom profesijnom vzdelávaní pred pandémiou a počas pandémie. / Matulčíková, Marta; Breveníková, Daniela. - In: Ekonomické rozhľady. - Roč. 3/2021, s. 288-311. - ISSN 0323-262X.

Typ: Článok z periodika



Bázy dát sú riadené systémom Proflib - Webis
Copyright © 1998-2024, CEIT