Knižnica DISSO
Veselský, Milan - Krahulcová, Dana

Internetová komunikácia gymnazistov. / Veselský, Milan; Krahulcová, Dana. - In: Psychológia a patopsychológia dieťaťa. - Roč. 1/2008, s.33-46. - ISSN 0555-5574.

Typ: Článok z periodika

Knižnica DISSO
Gregussová, Monika - Tomková, Jarmila - Balážová, Mária

Identita, atraktivita a nadväzovanie vzťahov vo virtuálnom priestore. / Gregussová, Monika; Tomková, Jarmila, Balážová, Mária. - In: Mládež a spoločnosť. - Roč. 4/2010, s. 63-75. - ISSN 1335-1109.

Typ: Článok z periodika

Knižnica DISSO
Scott, David Meerman

Nové pravidlá marketingu a PR : Ako efektívne využívať sociálne siete a médiá, blogy, správy, online video a virálny marketing na získavanie zákazníkov. / Scott, David Meerman. - 1. vyd. - Bratislava : Eastone Books, 2010. - 257 s. - ISBN 978-80-8109-149-0.
slo

Anotácia:  Táto kniha sa hneď po svojom vydaní v USA stala bestsellerom a vyvolala veľký záujem marketérov, PR špecialistov, ale aj začínajúcich podnikateľov. Práve im sociálne médiá ponúkajú skvelé možnosti na prezentáciu produktov, budovanie značky a rozvoj predaja bez obrovských vstupných nákladov, ktoré by v minulosti museli vynaložiť.
Rozšírené a doplnené vydanie Nových pravidiel marketingu a PR obsahuje:
- množstvo prípadových štúdií, ktoré ilustrujú najnovšie trendy internetového marketingu a PR,
- nové techniky využívania sociálnych médií a sietí ako Twitter, Facebook či YouTube,
- návod, ako s pomocou internetu komunikovať priamo so zákazníkmi, zvýšiť úroveň predaja a zviditeľniť firmu či značku,
- formulovať efektívne marketingové posolstvá a doručiť ich cieľovej skupine, ktorej sú určené,
- množstvo zaujímavých, inšpiratívnych príkladov využitia marketingových možností, ktoré ponúka internet.
Typ: Kniha - monografia Signatúra: 50585 k dispozícii

Knižnica DISSO
Jakubovská, Viera

Osamelosť mladých ľudí a online komunikácia. / Jakubovská, Viera. - In: Mládež a spoločnosť. - Roč. 1/2020, s. 38-51. - ISSN 1335-1109.

Typ: Článok z periodika



Bázy dát sú riadené systémom Proflib - Webis
Copyright © 1998-2024, CEIT