Knižnica DISSO
Čičák, Ivan

Informačná a propagačná kampaň SODB 2001 [Information and Propagation Campaign SODB 2001 (Census on Population, Houses and Dwellings).]. / Čičák, Ivan. - In: Slovenská štatistika a demografia. - Roč. 11 č.1 (2001), s.67-70.

Anotácia:  Verejné zaobstarávanie partnera ŠÚ SR pre prípravu a realizáciu Informačnej a propagačnej kampane sčítania obyvateľov, dmov a bytov v roku 2001 vyhrala Reklamná agentúra Maxum & Lobster, spol. s r.o. Ciele spolupráce. Náčrt informačnej a propagačnej kampane SODB 2001.
Kľúčové slová : sčítanie obyvateľov; sčítanie domov; sčítanie bytov; kampaň informačná; kampaň propagačná; komunikácia marketingová; benefity komunikácie
Typ: Článok z periodika

Knižnica DISSO
Vysekalová, Jitka

Psychologie reklamy. / Vysekalová, Jitka. - 3. aktualiz. vyd. - Praha : Grada, 2007. - 296 s. - (Expert) - ISBN 978-80-247-2196-5.
cze

Anotácia:  Třetí vydání plnobarevné publikace s mnoha obrázky přináší nejnovější informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Manažeři, specialisté a studenti marketingu se dozví o nových směrech marketingové komunikace, o účinnosti reklamy v denících, časopisech, rozhlase, televizi a na internetu. Získáte aktuální výsledky testování reklamy, nové údaje z výzkumu postoje české veřejnosti ke značkovému zboží, informace o působení barev, příklady používaných psychologických metod a technik. Publikace vám též odpoví na otázky typu, jakou reklamu váš zákazník preferuje, co se mu líbí a co odmítá, jak na něho působí obraz či zvuk, jak vytvořit účinnou reklamu a jak zjistit účinnost reklamy. Kniha nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci.
Kľúčové slová : reklama; psychológia reklamy; pôsobenie reklamy; efektívnosť reklamy; marketing; komunikácia marketingová; reklama úspešná
Typ: Kniha - monografia Signatúra: 50085 k dispozícii

Výskumná oblasť: rovnosť príležitostí
Holubová, Barbora - Špringelová, Martina

Správa z monitoringu médií a reklamy z hľadiska násilia páchaného na ženách a podpory rodovej rovnosti za rok 2009. / Aut. správy Holubová, Barbora; Špringelová, Martina, Inštitút pre výskum práce a rodiny, Bratislava. - 2246. Bratislava : IVPR, 2010. - 87 s.

Objedávateľ: Bratislava: MPSVR SR, Odbor rodovej rovnosti a rovnosti príležitostí
Číslo projektu / výskumnej správy: 2246
Anotácia:  Správa prináša výsledky štandardizovaného monitoringu spravodajstva vybraných médií za využitia medzinárodnej metodiky Global Media Monitoring Project. Metodika umožnila získať relevantné, rodovo citlivé údaje na zistenie mediálneho pokrytia správ o násilí páchanom na ženách a rodovej rovnosti, relevanciu týchto správ, rodovú skladbu mediálnej prezentácie spravodajstva a úroveň využívania rodovo-citlivého jazyka. Analýza mediálnych a marketingových produktov odkrýva podoby prezentácie maskulinity a feminity. Rodový audit mediálnych subjektov popisuje úroveň rodovej rovnosti vo vnútri samotných inštitúcií a analyzovaná je aj efektívnosť zákonných a samoregulačných opatrení. Cieľom monitoringu je poukázať na spoločenskú úlohu médií a marketingu v prevencii násilia páchaného na ženách a podpory rodovej rovnosti, ako základného predpokladu eliminácie rodovo-podmieneného násilia.
Typ: Výskumná správa Signatúra: V 50247 k dispozícii

Výskumná oblasť: rovnosť príležitostí
Holubová, Barbora

Aktivity NAP na prevenciu a elimináciu násilia páchaného ženách na roky 2009-2012. / Holubová, Barbora. - 2010.
slo

V rámci výskumného projektu sa budú zabezpečovať tieto úlohy: 1. Metodika postupov poskytovania pomoci ženám zažívajúcim násilie (metodiky postupov pre prácu so ženami a ich deti, ktoré zažívajú násilie, pre všetky zainteresované pomáhajúce profesie a pre intervenčné tímy pracujúce v jednotlivých krajoch v spolupráci so zainteresovanými rezortmi, UPSVaR a samosprávnymi krajmi)
2. Metodika monitoringu podporných služieb poskytovaných ženám a deťom zažívajúcim násilie vzhľadom na dodržiavanie európskych štandardov.
3. Programy pre páchateľov násilia na ženách - analýza existujúcich modelov dobrej praxe v zahraničí týkajúcej sa programov pre prácu s páchateľmi násilia v partnerských vzťahoch.
4. Správa o násilí páchanom na ženách 2010 - aktuálne hodnoty národných indikátorov z oblasti násilia páchanom na ženách, vzťahujúce sa na sledované obdobie podľa zoznamu národných indikátorov NPŽ.
5. Správa z monitoringu médií v oblasti násilia páchanom na ženách 2010- aktuálne hodnoty indikátorov štandardizovaného monitoringu médií a prípadového monitoringu podľa vypracovanej metodiky v predchádzajúcom období.
Typ: Projekt Číslo projektu / výskumnej správy: 2246

Knižnica DISSO
Majtán, Štefan - Frianová, Viera

Marketingová komunikácia podnikov cestovného ruchu - tvorba a optimalizácia komunikačného mixu. / Majtán, Štefan; Frianová, Viera. - In: Ekonomický časopis. - Roč. 2/2011, s. 178-193. - ISSN 0013-3035.

Kľúčové slová : komunikácia marketingová; marketing; mix komunikačný; ruch cestovný; podniky cestovného ruchu; tvorba; optimizácia; turizmus
Typ: Článok z periodika

Výskumná oblasť: rovnosť príležitostí
Holubová, Barbora

Monitoring médií a reklamy z hľadiska prevencie násilia páchaného na ženách a podpory rodovej rovnosti za rok 2011. / Aut. správy Holubová, Barbora.Inštitút pre výskum práce a rodiny, Bratislava. - 2261. Bratislava : IVPR, 2012. - 56 s.

Objedávateľ: Bratislava: MPSVR SR, Odbor rodovej rovnosti a rovnosti príležitostí
Číslo projektu / výskumnej správy: 2261
Anotácia:  Správa prináša výsledky monitoringu spravodajstva vybraných médií využitím medzinárodnej metodiky Global Media Monitoring Project. Štandardizovaná metodika umožňuje porovnanie mediálneho pokrytia a relevancie správ o násilí páchanom na ženách, ako aj rodovej prezentácie správ spravodajstva v rokoch 2009 - 2011. Správa ponúka aj obsahovú analýzu vybraných správ o násilí páchanom na ženách a odkrýva mýtizujúce a zavádzajúce znaky prezentácie tejto problematiky. Prípadový monitoring analyzuje vybrané prípady mediálnych a marketingových komunikátov z hľadiska sexualizácie a objektifikácie žien - mechanizmu devaluácie žien a udržiavania rodových stereotypov.
Typ: Výskumná správa Signatúra: V 50542 k dispozícii

Knižnica DISSO
Janková, Györgyi

Edukácia a socializácia v marketingovej komunikácii. / Janková, Györgyi. - In: Mládež a spoločnosť. - Roč. 4/2016, s. 39-47. - ISSN 1335-1109.

Typ: Článok z periodika

Knižnica DISSO
Al-Ali, Jalal

Mobilný marketing a mobilné aplikácie. / Al-Ali, Jalal. - In: Mládež a spoločnosť. - Roč. 3/2017, s. 66-74. - ISSN 1335-1109.

Kľúčové slová : marketing; marketing mobilný; komunikácia marketingová; telefóny mobilné; aplikácie mobilné
Typ: Článok z periodika

Knižnica DISSO
Šarvajcová, Marcela

Obraz o internetovej reklame očami mladých ľudí (Výsledky kvalitatívneho výskumu metódou focus group). / Šarvajcová, Marcela. - In: Mládež a spoločnosť. - Roč. 2/2021, s. 50-56. - ISSN 1335-1109.

Kľúčové slová : reklama; komunikácia marketingová; marketing; internet; reklama internetová; ľudia mladí; mládež; siete sociálne; focus group; výskumy kvalitatívne; trh digitálny; kampane reklamné
Typ: Článok z periodika



Bázy dát sú riadené systémom Proflib - Webis
Copyright © 1998-2024, CEIT