Knižnica DISSO
Čihovská, Viera - Hanuláková, Eva - Lipianska, Júlia

Image Components of Marketing-orientated Firm [Komponenty imidžu marketingovo orientovanej firmy.]. / Čihovská, Viera; Hanuláková, Eva, Lipianska, Júlia. - In: Ekonomické rozhľady. - Roč. 31 č.1 (2002), s. 7-24. - ISSN 0323-262X.

Kľúčové slová : imidž firemný; kultúra firemná; identita firemná; komunikácia firemná
Typ: Článok z periodika

Knižnica DISSO
Ferenčíková, Andrea - Grosshappelová, Ivana

Podniková kultúra v spojitosti s BOZP. / Ferenčíková, Andrea; Grosshappelová, Ivana. - In: Bezpečnosť práce. - Roč. 1/2009, s. 34-38. - ISSN 1335-4078.

Anotácia:  Príspevok poukazuje na vzájomnú prepojenosť medzi BOZP a podnikovou kultúrou. Je nevyhnutnosťou využívať a neustále meniť oblasť BOZP spolu s kultúrou každej organizácie. Tá zároveň dokáže vplývať na oblasť konkurencieschopnosti a motiváciu zamestnancov, úzko spojenou a previazanou s problematikou minimalizácie úrazov, chorôb, znižovania nákladov na ne.
Typ: Článok z periodika

Knižnica DISSO
Mateides, Alexander - Ďaďo, Jaroslav

Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania : 2. diel: Metódy. / Mateides, Alexander; Ďaďo, Jaroslav. - 1. vyd. - Bratislava : EPOS - Ing. Miroslav Mračko, 2000. - 255 s. - ISBN 80-8057-224-0.
slo

Anotácia:  Kapitola 1 - prečo je potrebné hodnotiť spokojnosť zákazníka
1.1 Východiská pre hodnotenie spokojnosti zákazníka
1.1.1 Objektívne postupy pri hodnotení spokojnosti zákazníka
1.1.2 Subjektívne postupy hodnotenia spokojnosti zákazníka
1.2 Skúmať percepciu zákazníka alebo postavenie na trhu
1.2.1 Výskum percepcie zákazníkov
1.2.2 Výskum postavenia na trhu
1.3 Využitie externej agentúry
Kapitola 2 - Spokojnosť zákazníka ako veličina efektívnosti pre marketing
2.1 Firma, marketing a informácie
2.1.1 Marketingový informačný systém
2.2 Význam marketingového výskumu pre manažérske rozhodovanie
2.2.1 Marketingový výskum a výskum trhu
2.2.2 Členenie marketingového výskumu
2.3 Exploratívny výskum
2.3.1 Zloženie skúmanej populácie
2.3.2 Čiastkové elementy spokojnosti zákazníka
2.4 Kvalitatívny a kvantitatívny výskum
2.4.1 Kvalitatívny a kvantitatívny výskum - vymedzenie pojmov
2.4.2 Rozdiely medzi kvalitatívnym a kvantitatívnym prístupom
2.4.3 Problém reliability, validity a reprezentatívneho a kvantitatívneho výskumu
2.4.4 Metódy kvalitatívneho výskumu
2.5 Výskum spokojnosti zákazníka ako súčasť marketingového výskumu
2.5.1 Priority zákazníkov
2.5.2 Pásmo tolerancie zákazníkov
2.5.3 Vaša vlastná činnosť
2.5.4 Činnosť vo vzťahu k prioritám zákazníkov
2.5.5 Vaša činnosť vo vzťahu k činnosti konkurencie
2.5.6 Priority na zlepšenie (PFI - Priorities for improvement)
Kapitola 3 - Predstavenie výskumu, výber vzorky, spätná väzba na zákazníkov
3.1 Predstavenie výskumu
3.1.1 Vnútorný (interný) list
3.1.2 Vonkajší (externý) list
3.2 Výber vzorky
3.2.1 Dôležitosť výberu vzorky
3.2.2 Možnosti výberu vzorky
3.2.3 Výber vzorky aplikovaný na cieľ výskumu
3.3 Metodika výberu vzorky respondentov na priemyselnom trhu pre fiktívnu firmu
3.4 Spätná väzba na zákazníkov
3.4.1 Počiatočné štádium spätnej väzby
3.4.2 Spätná väzba - správa
3.4.3 Budúca spätná väzba
3.5 Modifikovanie percepcií
Kapitola 4 - Dopytovanie ako jedna zo základných metód výskumu spokojnosti zákazníka
4.1 Osobné dopytovanie (osobný rozhovor)
4.2 Telefonické dopytovanie (telefonický rozhovor)
4.3 Respondenti pre osobné rozhovory
4.3.1 Zákazníci
4.3.2 Externí experti a ovplyvňovači
4.3.3 Výber vzorky
4.4 Metodika osobného hĺbkového rozhovoru zameraného na kritické udalosti
4.4.1 Stupeň I: Analýza - zákazníci sa vyjadrujú
4.4.2 Stupeň II. Syntéza - zoznam povinností z hľadiska zákazníka
4.4.3 Stupeň III: Revízia - dbať na dodržanie zoznamu povinností
4.4.4 Stupeň IV: Kultivácia - starať sa o spokojnosť zákazníkov
4.5 Vedenie osobných hĺbkových rozhovorov na priemyselnom trhu
4.5.1 Hľadanie respondentov
4.5.2 Prístup k hĺbkovému rozhovoru
4.5.3 Otázky pre hĺbkové rozhovory
Kapitola 5 - skupinové rozhovory (focus groups)
5.1 Druhy skupinových rozhovorov, ich výhody a nevýhody
5.1.1 Výhody a nevýhody skupinových rozhovorov
5.2 Aplikácia skupinových rozhovorov
5.2.1 Prípravný (úvodný, exploratívny) výskum - predvýskum
5.2.2 Nezávislý výskum
5.3 Metodika skupinových rozhovorov
5.3.1 Fázy priebehu skupinového rozhovoru
5.3.2 Role účastníkov a ich vplyv na skupinovú dynamiku
5.3.3 Vytvorenie a udržanie tvorivého skupinového prostredia
5.3.4 Stratégie dopytovania
5.3.5 Neverbálne projektívne techniky opytovania
5.3.6 Ako pozorovať skupiny
5.3.7 Analýza skupinových rozhovorov
5.3.8 Interpretácia, záverečná správa a prezentácia výsledkov skupinových rozhovorov
Kapitola 6 - Dotazníky
6.1 Stavba dotazníkov
6.1.1 Nevyhnutné informácie (vedomosti)
6.1.2 Porozumenie otázke
6.1.3 Pravdivá odpoveď
6.1.4 Vplyv otázky na odpoveď (otázky provokujúce odpovede)
6.2 Pilotný test - (odskúšanie)
6.3 Typy otázok
6.3.1 Uzatvorené otázky
6.3.2 Otvorené otázky
6.4 Účel otázok
6.4.1 Priebehové otázky
6.4.2 Postojové otázky
6.4.3 Klasifikačné otázky
6.5 Hodnotiace škály
6.5.1 Likertova škála
6.5.2 Sémantická diferenciálna škála
Kľúčové slová : spokojnosť; spokojnosť zákazníka; meranie spokojnosti zákazníka; metódy; hodnotenie; marketing; výskum; dopytovanie; rozhovory skupinové; dotazníky; analýzy štatistické; prezentácia výsledkov; kultúra firemná
Typ: Kniha - monografia Signatúra: 50214 k dispozícii

Knižnica DISSO
Plamínek, Jiří

Vedení lidí, týmů a firem : Praktický atlas managementu. / Plamínek, Jiří. - 4. preprac. vyd. - Praha : Grada, 2011. - 157 s. - ISBN 978-80-247-3664-8.
cze

Anotácia:  Čtvrté vydání velmi úspěšného a dnes již klasického díla v oblasti managementu je zcela přepracovaným vydáním, téměř novou knihou. Autor, jeden z nejuznávanějších českých odborníků na management a související oblasti, do ní zahrnul zhruba desetileté zkušenosti uplatňování teorie vitality v praxi. Publikace je vlastně průvodcem po světě podnikání. Snaží se ukázat, že i v oceánu manažerských pouček a teorií je možné se spoléhat na zdravý rozum a dobré pochopení souvislostí. Směs hutného obsahu, logické návaznosti a bohaté názornosti činí z knihy srozumitelný návod k úspěšnému řízení a podnikání.
Typ: Kniha - monografia Signatúra: 50525 k dispozícii

Knižnica DISSO
Hsieh, Tony

Štěstí doručeno : Pohled do budoucnosti firem, které vytvářejí štěstí, pak peníze. / Hsieh, Tony. - 1. vyd. - Praha : PeopleComm, 2011. - 254 s. - ISBN 978-80-904890-2-8.
cze

Anotácia:  Štěstí doručeno je příběhem organizace, která vznikla na zelené louce a dnes, po deseti letech existence, dosahuje obratu přes miliardu dolarů ročně. O internetovém prodejci obuvi Zapposu se hovoří jako o nejvíce "sexy" firmě dnešních Spojených států. Patří k rostoucímu počtu firem, které se začínají zaměřovat na štěstí svých zaměstnanců i zákazníků a jejich finanční výsledky tak díky tomu ohromují svět. Autora této knihy Tonyho Hsieha považují mnozí za nového Jacka Welche. Štěstí doručeno patří v oblasti byznysu od svého vydání mezi celosvětově nejčtenější knihy.
Typ: Kniha - monografia Signatúra: 50586 požičaná

Knižnica DISSO
Flimel, Marián

Estetika a ergonomický systém firmy. / Flimel, Marián. - In: Bezpečná práca. - Roč. 3/2013, s. 3-6. - ISSN 0322-8347.

Kľúčové slová : firmy; prostredie pracovné; pracovisko; estetika; ergonómia; estetika individuálna; estetika firemná; štandardy firemné; kultúra firemná; podmienky pracovné
Typ: Článok z periodika

Knižnica DISSO
Michalík, David

Možnosti podpory bezpečného chování. / Michalík, David. - In: Bezpečnost a hygiena práce. - Roč. 4/2014, s. 25-27. - ISSN 0006-0453.

Typ: Článok z periodika

Knižnica DISSO
Molek, Jan

Organizační kultura - významný faktor prosperity organizací zdravotní a sociální sféry. / Molek, Jan. - In: Fórum sociální politiky. - Roč. 2/2015, s. 26-28. - ISSN 1802-5854.

Kľúčové slová : kultúra organizačná; kultúra firemná; prosperita; organizácie; organizácie zdravotnícke; organizácie sociálnej sféry; etika
Typ: Článok z periodika

Knižnica DISSO
Kožená, Ludmila - Lipšová, Vladimíra - Janošová, Kateřina

Psychosociální rizika při práci : VII. Firemní kultura. / Kožená, Ludmila; Lipšová, Vladimíra, Janošová, Kateřina. - In: Bezpečnost a hygiena práce. - Roč. 9/2015, s. 13-14. - ISSN 0006-0453.

Typ: Článok z periodika



Bázy dát sú riadené systémom Proflib - Webis
Copyright © 1998-2024, CEIT