Knižnica DISSO
Dorčák, Peter - Delina, Radoslav

Vplyv ekonomických marketingových podnikových riešení na ekonomickú výkonnosť. / Dorčák, Peter; Delina, Radoslav. - In: Ekonomický časopis. - Roč. 1/2011, s. 44-58. - ISSN 0013-3035.

Typ: Článok z periodika

Knižnica DISSO
Scott, David Meerman

Nové pravidlá marketingu a PR : Ako efektívne využívať sociálne siete a médiá, blogy, správy, online video a virálny marketing na získavanie zákazníkov. / Scott, David Meerman. - 1. vyd. - Bratislava : Eastone Books, 2010. - 257 s. - ISBN 978-80-8109-149-0.
slo

Anotácia:  Táto kniha sa hneď po svojom vydaní v USA stala bestsellerom a vyvolala veľký záujem marketérov, PR špecialistov, ale aj začínajúcich podnikateľov. Práve im sociálne médiá ponúkajú skvelé možnosti na prezentáciu produktov, budovanie značky a rozvoj predaja bez obrovských vstupných nákladov, ktoré by v minulosti museli vynaložiť.
Rozšírené a doplnené vydanie Nových pravidiel marketingu a PR obsahuje:
- množstvo prípadových štúdií, ktoré ilustrujú najnovšie trendy internetového marketingu a PR,
- nové techniky využívania sociálnych médií a sietí ako Twitter, Facebook či YouTube,
- návod, ako s pomocou internetu komunikovať priamo so zákazníkmi, zvýšiť úroveň predaja a zviditeľniť firmu či značku,
- formulovať efektívne marketingové posolstvá a doručiť ich cieľovej skupine, ktorej sú určené,
- množstvo zaujímavých, inšpiratívnych príkladov využitia marketingových možností, ktoré ponúka internet.
Typ: Kniha - monografia Signatúra: 50585 k dispozícii

Knižnica DISSO
Kuchta, Martin - Stanková, Monika

Perception of Digital Marketing: Art or Science? = Vnímanie digitálneho marketingu: Umenie alebo veda? / Kuchta, Martin; Stanková, Monika. - In: Ekonomické rozhľady. - Roč. 2/2020, s. 162-175. - ISSN 0323-262X.

Kľúčové slová : marketing; marketing elektronický; marketing digitálny; vnímanie; veda; umenie; zbieranie dát; kreativita
Typ: Článok z periodika



Bázy dát sú riadené systémom Proflib - Webis
Copyright © 1998-2024, CEIT