Knižnica DISSO
Čihovská, Viera

Euromarketing - manažérska koncepcia pre európsky trh. / Čihovská, Viera. - In: Ekonomické rozhľady. - Roč. 1/2010, s. 87-100. - ISSN 0323-262X.

Kľúčové slová : marketing; marketing európsky; euromarketing; koncepcie manažérske; trh; trh európsky; Európska únia; marketing globálny
Typ: Článok z periodika

Knižnica DISSO
Majtán, Štefan - Nemečková, Soňa

Marketing firiem pôsobiacich v globálnom prostredí. / Majtán, Štefan; Nemečková, Soňa. - In: Ekonomické rozhľady. - Roč. 1/2013, s. 65-76. - ISSN 0323-262X.

Kľúčové slová : marketing; marketing globálny; globalizácia; štandardizácia; adaptácia lokálna; firmy; prostredie globálne
Typ: Článok z periodika



Bázy dát sú riadené systémom Proflib - Webis
Copyright © 1998-2024, CEIT