Knižnica DISSO
Čimo, Jozef

Úloha inovatívneho marketingu v komplexnej inovačnej stratégii. / Čimo, Jozef. - In: Ekonomické rozhľady. - Roč. 3/2010, s. 418-429. - ISSN 0323-262X.

Typ: Článok z periodika

Knižnica DISSO
Scott, David Meerman

Nové pravidlá marketingu a PR : Ako efektívne využívať sociálne siete a médiá, blogy, správy, online video a virálny marketing na získavanie zákazníkov. / Scott, David Meerman. - 1. vyd. - Bratislava : Eastone Books, 2010. - 257 s. - ISBN 978-80-8109-149-0.
slo

Anotácia:  Táto kniha sa hneď po svojom vydaní v USA stala bestsellerom a vyvolala veľký záujem marketérov, PR špecialistov, ale aj začínajúcich podnikateľov. Práve im sociálne médiá ponúkajú skvelé možnosti na prezentáciu produktov, budovanie značky a rozvoj predaja bez obrovských vstupných nákladov, ktoré by v minulosti museli vynaložiť.
Rozšírené a doplnené vydanie Nových pravidiel marketingu a PR obsahuje:
- množstvo prípadových štúdií, ktoré ilustrujú najnovšie trendy internetového marketingu a PR,
- nové techniky využívania sociálnych médií a sietí ako Twitter, Facebook či YouTube,
- návod, ako s pomocou internetu komunikovať priamo so zákazníkmi, zvýšiť úroveň predaja a zviditeľniť firmu či značku,
- formulovať efektívne marketingové posolstvá a doručiť ich cieľovej skupine, ktorej sú určené,
- množstvo zaujímavých, inšpiratívnych príkladov využitia marketingových možností, ktoré ponúka internet.
Typ: Kniha - monografia Signatúra: 50585 k dispozícii



Bázy dát sú riadené systémom Proflib - Webis
Copyright © 1998-2024, CEIT