Knižnica DISSO
Lesáková, Dagmar

Determinanty exportnej marketingovej stratégie: analýza malých a stredných podnikov v Slovenskej republike. / Lesáková, Dagmar. - In: Ekonomické rozhľady. - Roč. 3/2008, s.285-295. - ISSN 0323-262X.

Kľúčové slová : podniky malé; podniky stredné; podniky malé a stredné; stratégia exportná marketingová; mix marketingový; stratégia marketingová
Typ: Článok z periodika

Knižnica DISSO
Križanová, Anna

Medzinárodný marketing. / Križanová, Anna. - 1. vyd. - Žilina : Georg, 2010. - 264 s. - ISBN 978-80-89401-13-0.
slo

Anotácia:  Naše podniky sú postavené pred rozhodnutie, buď akceptovať nárast zahraničnej konkurencie a prispôsobiť sa mu alebo ignorovať tento nárast, čo však môže viesť k ich následnej izolácii a postupne až zániku. Všetky uvedené zmeny, ktoré sú faktorom i výsledkom globalizačného procesu nastoľujú otázku, ktoré obchody bude výhodné alebo nevýhodné podnikmi v budúcnosti realizovať. Ide teda o hľadanie a vytvorenie podnikovej filozofie a stratégie, ktoré pripustia možnosť implementácie zásad medzinárodného marketingu ako jednej z koncepcií podnikovej politiky.
Typ: Kniha - monografia Signatúra: 50521 k dispozícii

Knižnica DISSO
Brunclíková, Kateřina

Marketing patří do neziskové organizace stejně jako do banky. / Brunclíková, Kateřina. - In: Sociální služby. - Roč. 5/2021, s. 33. - ISSN 1803-7348.

Typ: Článok z periodika

Knižnica DISSO
Hricová, Alena - Vojtíšek, Petr

Marketingový mix v sociálních službách - úskalí a doporučení. / Hricová, Alena; Vojtíšek, Petr. - In: Sociální služby. - Roč. 3/2022, s. 27-29. - ISSN 1803-7348.

Typ: Článok z periodika



Bázy dát sú riadené systémom Proflib - Webis
Copyright © 1998-2024, CEIT