Knižnica DISSO
Bulut, Sefa

Classroom Interventions for Children with Attention Deficit Hyperactivity Disorder [Intervencia do vyučovania - pomoc hyperaktívnym deťom s poruchou pozornosti.]. / Bulut, Sefa. - In: Studia Psychologica. - Roč. 47 č.1 (2005), s.51-59. - ISSN 0039-3320.

Typ: Článok z periodika

Knižnica DISSO
Laznibatová, Jolana - Jurášková, Jana

Prejavy hyperaktivity u nadaných detí [Manifestations of Hyperactivity in Gifted Children.]. / Laznibatová, Jolana; Jurášková, Jana. - In: Psychológia a patopsychológia dieťaťa. - Roč. 40 č.3 (2005), s.195-212. - ISSN 0555-5574.

Kľúčové slová : deti; deti nadané; hyperaktivita; poruchy pozornosti; výskumy psychologické; syndróm hyperkinetický
Typ: Článok z periodika

Knižnica DISSO
Oláh, Michal

"Neposlušné" deti (ADHD). / Oláh, Michal. - In: Sociální práce / Sociálna práca. - č.2 (2006), s.137-139. - ISSN 1213-6204.

Kľúčové slová : deti; deti hyperaktívne; syndróm hyperaktivity detí; poruchy pozornosti; správanie narušené
Typ: Článok z periodika

Knižnica DISSO
Batunová, Stanislava

ADHD v historickom kontexte a jeho súčasná podoba. / Batunová, Stanislava. - In: Psychológia a patopsychológia dieťaťa. - Roč. 1/2016, s. 52-60. - ISSN 0555-5574.

Kľúčové slová : ADHD; poruchy pozornosti; hyperaktivita; HKD
Typ: Článok z periodika

Knižnica DISSO
Búranová, Monika - Vindišová, Jana

Skúsenosti matiek s výchovou detí s adhd - fenomenologická analýza. / Búranová, Monika; Vindišová, Jana. - In: Psychológia a patopsychológia dieťaťa. - Roč. 1/2019, s. 5-24. - ISSN 0555-5574.

Kľúčové slová : materstvo; matky; poruchy pozornosti; ADHD; programy intervenčné; rast osobnostný; analýzy fenomenologické; výchova
Typ: Článok z periodika

Knižnica DISSO
Vágnerová, Marie M.

Příčiny, projevy a důsledky syndromu ADHD. / Vágnerová, Marie M.. - In: Psychológia a patopsychológia dieťaťa. - Roč. 2/2021, s. 107-131. - ISSN 0555-5574.

Kľúčové slová : ADHD; poruchy pozornosti; porucha pozornosti s hyperaktivitou; deti; funkcie mozgové mentálne
Typ: Článok z periodika



Bázy dát sú riadené systémom Proflib - Webis
Copyright © 1998-2024, CEIT