Knižnica DISSO
Sládková, Iva

Výchovný přístup v rodinách s dítětem s diagnózou specifické vývojové poruchy učení [Educational Access in Families with Diagnosis: Specific Evolutional Alienation of Learning.]. / Sládková, Iva. - In: Sociální práce. - č.1 (2003), s.113-124. - ISSN 1213-624.

Typ: Článok z periodika

Knižnica DISSO
Kubinger, Klaus D. - Litzenberger, Margarete - Mrakotsky, Christine

A New Perspective of Traditional Intellingence Theories through Modern Test Conceptualization. / Kubinger, Klaus D.; Litzenberger, Margarete, Mrakotsky, Christine. - In: Studia Psychologica. - Roč. 4/2007, s. 295-312. - ISSN 0039-3320.

Kľúčové slová : inteligencia; poruchy učenia; analýzy konfirmačné faktorové; testy inteligenčné
Typ: Článok z periodika

Knižnica DISSO
Mikulajová, Marína - Velecká, Alena

K otázke diagnostických kritérií špecifických porúch učenia, resp. dyslexie. / Mikulajová, Marína; Velecká, Alena. - In: Psychológia a patopsychológia dieťaťa. - Roč. 1/2012, s. 46-58. - ISSN 0555-5574.

Kľúčové slová : dyslexia; kritéria diagnostické; poruchy učenia; IQ
Typ: Článok z periodika

Knižnica DISSO
Király, Gabriella

Vzťahy medzi špecifickými poruchami učenia a štruktúrou inteligencie - pohľad maďarskej psychológie. / Király, Gabriella. - In: Psychológia a patopsychológia dieťaťa. - Roč. 3/2013, s. 264-272. - ISSN 0555-5574.

Kľúčové slová : psychológia; štruktúra inteligencie; inteligencia; dyslexia; poruchy učenia
Typ: Článok z periodika

Knižnica DISSO
Kmeť, Martin - Dočkal, Vladimír

Tvorba skríningového testu čítania s porozumením. / Kmeť, Martin; Dočkal, Vladimír. - In: Psychológia a patopsychológia dieťaťa. - Roč. 3-4/2018, s. 224-243. - ISSN 0555-5574.

Typ: Článok z periodika

Knižnica DISSO
Miháliková Žitňáková, Žaneta - Paľová, Mária

Sebahodnotenie žiakov s vývinovými poruchami učenia. / Miháliková Žitňáková, Žaneta; Paľová, Mária. - In: Psychológia a patopsychológia dieťaťa. - Roč. 2/2020, s. 152-166. - ISSN 0555-5574.

Typ: Článok z periodika



Bázy dát sú riadené systémom Proflib - Webis
Copyright © 1998-2024, CEIT