Knižnica DISSO | |||
| |||
| |||
Typ: Výskumná správa | Signatúra: V 47895 k dispozícii |
Knižnica DISSO | |||
| |||
Kľúčové slová : výkonnosť školská;
žiaci;
školstvo základné;
žiaci základných škôl;
narušenosť emočná;
emócie;
psychológia detí;
deti;
správanie;
učenie;
vzdelávanie špeciálne | |||
Typ: Článok z periodika |
Výskumná oblasť: trh práce | |||
| |||
| |||
Kľúčové slová : projekty pilotné;
nezamestnaní;
vzdelanie základné nedokončené;
trh práce;
uchádzači o zamestnanie;
nezamestnanosť;
vzdelávanie;
školstvo základné;
príprava na trh práce;
rozvoj gramotnosti;
zamestnávanie znevýhodnených na trhu práce;
nezamestnanosť dlhodobá | |||
Typ: Výskumná správa | Signatúra: V 49459 k dispozícii |
Knižnica DISSO | |||
| |||
Typ: Článok z periodika |
Knižnica DISSO | |||
| |||
Kľúčové slová : žiaci;
deti;
žiaci prvého stupňa;
žiaci druhého stupňa;
školstvo základné;
učiteľ;
vnímanie seba samého;
rozdiely rodové;
náklonnosť | |||
Typ: Článok z periodika |
Knižnica DISSO | |||
| |||
Kľúčové slová : prevencia;
programy preventívne;
štruktúra triedy;
psychológia;
školstvo základné;
žiaci základnej školy;
deti;
pozícia žiakov v triede;
atmosféra sociálna;
inteligencia emočná | |||
Typ: Článok z periodika |
Knižnica DISSO | |||
| |||
| |||
Kľúčové slová : školy špeciálne;
deti rómske;
Rómovia;
školstvo;
vzdelávanie;
deti;
školstvo základné | |||
Typ: Kniha - monografia | Signatúra: 50240 k dispozícii |
Knižnica DISSO | |||
| |||
Kľúčové slová : škola základná;
výber školy;
pozadie rodinné;
dráhy vzdelávacie;
vzdelávanie;
školstvo;
školstvo základné | |||
Typ: Článok z periodika |
Knižnica DISSO | |||
| |||
Kľúčové slová : školy základné;
školstvo základné;
priestor rurálny;
vidiek;
vzdelávanie základné;
marketizácia;
Česká republika;
Turnov | |||
Typ: Článok z periodika |
Knižnica DISSO | |||
| |||
Kľúčové slová : postoje učiteľov;
výsledky študijné;
výsledky žiakov;
žiaci;
učitelia;
optimizmus akademický;
vzdelávanie;
školstvo základné | |||
Typ: Článok z periodika |
Bázy dát sú riadené systémom Proflib - Webis
Copyright © 1998-2024, CEIT