Knižnica DISSO
Kříž, M.

Stabilizační podniková spoření. / Kříž, M.. - In: Ekonom. - Roč. 42 č.30 (1998), s.62.

Anotácia:  Investičná kapitálová spoločnosť KB zaviedla stabilizačné podnikové sporenie. Toto sporenie je založené na investíciach do otvoreného podielového fondu IKS SEL, ktorý obhospodaruje IKS KB. Zamestnanci firmy nakupujú podielové listy fondu, po splnení určitých podmienok ich môže podniku predať a ten má povinnosť ho odkúpiť za trhovú cenu zvýšenú o prémiu.
Kľúčové slová : servis finančný; spoločnosti investičné; sporenie podnikové; listy podielové; prémia; stratégia investičná; stratégia marketingová
Typ: Článok z periodika

Knižnica DISSO
Marčičiaková, Ľ

Image podnikov. / Marčičiaková, Ľ. - In: Ekonomický časopis. - Roč. 40 č.3 (1992), s.238-247.

Anotácia:  Autori článku image podniku chápu ako súhrn pozitívnych alebo negatívnych predstáv, teda povesť, ktorú má podnik vo verejnosti, názory a postoje, ktoré sa o podniku vytvárajú. Tvorba image podniku sa vždy tesne spájala s problematikou marketingu. Niektorí autori dokonca vidia v nej hlavný zmysel a obsah celého súboru aktivít, ktorý sa označuje ako marketing organizácie. Public relations ako hlavný nástroj tvorby image podniku.
Typ: Článok z periodika

Knižnica DISSO
Zgodavová, Kristína

Faktory intenzívneho zlepšovania kvality výrobkov a služieb [Factors of Intensive Product and Service Quality Improvement.]. / Zgodavová, Kristína. - In: Ekonomický časopis. - Roč. 50 č.6 (2002), s.1005-1021. - ISSN 0013-3035.

Kľúčové slová : kvalita; výrobky; služby; kvalita výrobkov; zlepšovanie kvality; faktory kvality; stratégia marketingová; organizácia práce; projektovanie
Typ: Článok z periodika

Knižnica DISSO
Lesáková, Dagmar

Determinanty exportnej marketingovej stratégie: analýza malých a stredných podnikov v Slovenskej republike. / Lesáková, Dagmar. - In: Ekonomické rozhľady. - Roč. 3/2008, s.285-295. - ISSN 0323-262X.

Kľúčové slová : podniky malé; podniky stredné; podniky malé a stredné; stratégia exportná marketingová; mix marketingový; stratégia marketingová
Typ: Článok z periodika



Bázy dát sú riadené systémom Proflib - Webis
Copyright © 1998-2024, CEIT