Knižnica DISSO
Čimo, Jozef

Úloha inovatívneho marketingu v komplexnej inovačnej stratégii. / Čimo, Jozef. - In: Ekonomické rozhľady. - Roč. 3/2010, s. 418-429. - ISSN 0323-262X.

Typ: Článok z periodika

Knižnica DISSO
Knošková, Ľubica - Kollár, Vojtech

Faktory úspešnosti inovačných aktivít firiem pôsobiacich na Slovensku. / Knošková, Ľubica; Kollár, Vojtech. - In: Ekonomický časopis. - Roč. 10/2011, s. 1067-1079. - ISSN 0013-3035.

Kľúčové slová : firmy; podniky; aktivity inovačné; inovácie; inovácie produktové; proces inovačný; stratégie inovačné; úspech
Typ: Článok z periodika

Knižnica DISSO
Lewkowicz, Jacek - Lewczuk, Anna

Innovation through Collaboration. / Lewkowicz, Jacek; Lewczuk, Anna. - In: Ekonomický časopis. - Roč. 1/2022, s. 36-56. - ISSN 0013-3035.

Typ: Článok z periodika



Bázy dát sú riadené systémom Proflib - Webis
Copyright © 1998-2024, CEIT