Knižnica DISSO
Kovaľová, Mária - Buzala, Ondrej

Kvalita sociálnych služieb v kocke : 1. časť. / Kovaľová, Mária; Buzala, Ondrej. - 1. vyd. - Štefanov : Tabita, 2015. - 391 s. - ISBN 978-80-972184-0-9.
slo

Anotácia:  Predstavujeme Vám knihu, ktorá vypĺňa medzeru v informovaní odbornej verejnosti o problematike systémového zabezpečovania kvality sociálnych služieb na Slovensku. Má ambíciu byť dobrým a jasným úvodom do rozsiahlych myšlienkových modelov systémov a modelov kvality s prvým "nástrelom" aplikácie v podmienkach Slovenskej republiky. Tento svet, tieto myšlienkové modely máme v pláne postupne prechádzať spolu so svojimi čitateľmi a objavovať jednu krajinu za druhou, nestrácajúc pri tom zo zreteľa, že sa vnárame do prostredia plného problémov, nedorozumení, ľudskej bolesti, ale zároveň aj do prostredia plného výziev, radostí z úspechov pri vyriešení neriešiteľného a ľudí ochotných konať dobro, nehľadiac pri tom na svoj osobný prospech. Veríme že si nájde svojich priaznivcov nielen medzi manažérmi kvality a manažmentom sociálnych služieb, ale aj v ostatnej odbornej verejnosti a u študentov sociálnej práce.
Kľúčové slová : služby sociálne; kvalita sociálnych služieb; história kvality; špecifické znaky kvality v sociálnych službách; zabezpečovanie kvality; Total Quality Magament; model výnimočnosti EFQM; model CAF; systémy manažérstva kvality podľa noriem ISO radu 9000; požiadavky zákona o sociálnych službách; požiadavky na kvalitu podľa prílohy č.2 zákona o sociálnych službách; manažérstvo ľudských zdrojov v sociálnych službách
Typ: Kniha - monografia Signatúra: 50855 k dispozícii

Výskumná oblasť: trh práce
Kešelová, Daniela - Ondrušová, Darina - Urdziková, Jana

Kvalita služieb zamestnanosti. / Aut. správy Kešelová, Daniela; Ondrušová, Darina; Urdziková, Jana, Inštitút pre výskum práce a rodiny, Bratislava. 01.01.2017-31.12.2017. Bratislava : IVPR, 2017. - 112 s.

Objedávateľ: Bratislava: MPSVR SR, Sekcia práce, Odbor politiky trhu práce
Anotácia:  Výskumná úloha vychádza z dokumentov Európskeho semestra na roky 2016 a 2017 zdôrazňujúcich celkové zvýšenie kvality služieb zamestnanosti a posilnenie individualizovaných služieb evidovaným uchádzačom o zamestnanie ako jedného z hlavných opatrení pri znižovaní dlhodobej nezamestnanosti.
Výskumná správa tvorí teoretické východisko pre pokračovanie skúmania a návrhov riešení v oblasti kvality vo verejných službách zamestnanosti s dôrazom na individualizované odborné poradenské služby. Problematika kvality vo verejných službách zamestnanosti je skúmaná teoretickou deduktívnou metódou - od vybraných systémov manažérstva kvality v podnikoch a v organizáciách verejnej správy, cez zabezpečovanie kvality vo verejných službách zamestnanosti a poradenstve v európskom priestore po skúmanie problematiky kvality vo verejných službách zamestnanosti osobitne individualizovaného odborného poradenstva v SR. Vyústením konceptualizácie výskumu je odporúčanie do nasledujúcej fázy, ktorá by mala byť zameraná na empirický prieskum podmienok súčasného zabezpečovania kvality pri poskytovaní verejných služieb zamestnanosti.
Typ: Výskumná správa Signatúra: V 50955 k dispozícii



Bázy dát sú riadené systémom Proflib - Webis
Copyright © 1998-2024, CEIT