Knižnica DISSO
Turnerová, L.

Franchising jako metoda umožňující zefektivnění podnikatelského konceptu. / Turnerová, L.. - In: Ekonomický časopis. - Roč. 47 č.5 (1999), s.759-775.

Anotácia:  Definovanie pojmu franchising. Možnosti firmy pri vstupe na zahraničné trhy prostredníctvom franchisingu: metóda priameho franchisingu a metóda nepriameho franchisingu. Franchising ako optimálny nástroj marketingu, nástroj financovania, prostriedok expanzie. Eliminácia chybných rozhodnutí. Franchising a riešenie personálnych problémov. Franchising a diverzifikácia. V tabuľkovej forme sú znázornené: počty franchisorov v ČR a zahraničí a podiel zahraničných franchisorov, počet franchisantov v jednotlivých krajinách celkove a podiel zahraničných franchisových jednotiek, ekonomický prínos vyvezeného a dovezeného franchisingu v Európe, počet franchisových jednotiek v uvádzanej krajine a podiel zahraničných jednotiek, prehľad franchisových firiem zo zahraničia v ČR a obrat podľa jednotlivých krajín v oblasti franchisingu v ČR.
Kľúčové slová : metóda obchodná; dohody franchisingové; výrobca; maloobchod; veľkoobchod; jednotky franchisové; prínos ekonomický; franchisanti; firmy franchisingové
Typ: Článok z periodika

Knižnica DISSO
David, Petr

Incidence zvýšeného zatížení cigaret daněmi v České republice a na Slovensku. / David, Petr. - In: Ekonomický časopis. - Roč. 6/2010, s. 635-650. - ISSN 0013-3035.

Kľúčové slová : dane; zaťaženie daňové; cigarety; dane spotrebné; daň spotrebná z cigariet; Česká republika; Slovensko; spotrebiteľ; výrobca
Typ: Článok z periodika



Bázy dát sú riadené systémom Proflib - Webis
Copyright © 1998-2024, CEIT