Knižnica DISSO
Filadelfiová, Jarmila - Kiczková, Zuzana - Mosná, Marta - Szapuová, Mariana - Zezulová, Jana

Ženy a muži na vysokých školách v SR : Analýza štatistických dát. / Filadelfiová, Jarmila; Kiczková, Zuzana, Mosná, Marta, Szapuová, Mariana, Zezulová, Jana. - Bratislava : Klub feministických filozofiek, 2005. - 23 s.
slo

Anotácia:  Základ projektu tvorí empirický výskum postavenia žien a mužov v oblasti vedy a výskumu na vysokých školách s osobitným zreteľom na zistenie stavu, resp. miery rovnosti príležitostí žien a mužov v tejto špecifickej sfére.
Kľúčové slová : školy vysoké; ženy; muži; kariéra vedecká; pracovníci pedagogickí; pracovníčky pedagogické; žiaci; žiačky; študenti; študentky; výskumníci; výskumníčky; funkcie vedúce
Typ: Kniha - monografia Signatúra: B 50292 k dispozícii

Knižnica DISSO
Bindels, Jill - Baur, Vivianne - Cox, Karen - Heijing, Servé - Abma, Tineke

Older people as co-researchers: a collaborative journey. / Bindels, Jill; Baur, Vivianne, Cox, Karen, Heijing, Servé, Abma, Tineke. - In: Ageing and Society. - Roč. 6/2014, s. 951-973. - ISSN 0144-686X.

Kľúčové slová : ľudia starší; výskumníci; spolupráca pri výskume; výskumy; participácia pacienta; participácia zákazníka; zapojenie sa; reflexia
Typ: Článok z periodika

Knižnica DISSO
Brzica, Daneš

Global Research Talents: Analysis of Their Behavior and Publication/Citation Patterns. / Brzica, Daneš. - In: Ekonomický časopis. - Roč. 8/2021, s. 851-881. - ISSN 0013-3035.

Kľúčové slová : publikácie; citácie; pracovníci vedeckovýskumní; výskumníci; vedci; autori; aktivita publikačná; aktivita citačná; parametre
Typ: Článok z periodika

Knižnica DISSO
Broskevičová, Zuzana - Gřundělová, Barbora

Negotiating Relationships Between Researchers, Gatekeepers, and Hard-to-Reach Groups of Population as a Challenge for Social Work Research. / Broskevičová, Zuzana; Gřundělová, Barbora. - In: Sociální práce/Sociálna práca. - Roč. 1/2023, s. 4-17. - ISSN 1213-6204.

Typ: Článok z periodika



Bázy dát sú riadené systémom Proflib - Webis
Copyright © 1998-2024, CEIT