Knižnica DISSO
Byrne, John A.

25 podnikateľov, ktorí zmenili svet. / Byrne, John A.. - 1. vyd. - Bratislava : Eastone Books, 2011. - 274 s. - ISBN 978-80-8109-207-7.
slo

Anotácia:  Uznávaný americký novinár John A. Byrne zozbieral 25 príbehov o vzniku najvplyvnejších firiem a korporácií, ktoré svojimi obchodnými modelmi či prístupom k zákazníkom výrazne ovplyvnili trhy a zmenili svet. Podnikatelia ako Michael Dell (Dell), Oprah Winfrey (Harpo, Inc.), Reid Hoffman (LinkedIn), Fred Smith (FedEx), Phil Knight (Nike), Howard Schultz (Starbucks), Bill Gates (Microsoft), Steve Jobs (Apple) a mnohí ďalší sa v rozhovoroch s autorom zdôverujú nielen so svojimi obchodnými stratégiami a prístupmi k manažovaniu ľudí či riešeniu problémov, ale rovnako otvorene opisujú aj svoje detstvo, všeobecné názory na dianie vo svete či vplyv biznisu na ich súkromný život a opačne.
Kľúčové slová : podnikanie; podnikatelia; obchod
Typ: Kniha - monografia Signatúra: 50522 požičaná

Knižnica DISSO
Scott, David Meerman

Nové pravidlá marketingu a PR : Ako efektívne využívať sociálne siete a médiá, blogy, správy, online video a virálny marketing na získavanie zákazníkov. / Scott, David Meerman. - 1. vyd. - Bratislava : Eastone Books, 2010. - 257 s. - ISBN 978-80-8109-149-0.
slo

Anotácia:  Táto kniha sa hneď po svojom vydaní v USA stala bestsellerom a vyvolala veľký záujem marketérov, PR špecialistov, ale aj začínajúcich podnikateľov. Práve im sociálne médiá ponúkajú skvelé možnosti na prezentáciu produktov, budovanie značky a rozvoj predaja bez obrovských vstupných nákladov, ktoré by v minulosti museli vynaložiť.
Rozšírené a doplnené vydanie Nových pravidiel marketingu a PR obsahuje:
- množstvo prípadových štúdií, ktoré ilustrujú najnovšie trendy internetového marketingu a PR,
- nové techniky využívania sociálnych médií a sietí ako Twitter, Facebook či YouTube,
- návod, ako s pomocou internetu komunikovať priamo so zákazníkmi, zvýšiť úroveň predaja a zviditeľniť firmu či značku,
- formulovať efektívne marketingové posolstvá a doručiť ich cieľovej skupine, ktorej sú určené,
- množstvo zaujímavých, inšpiratívnych príkladov využitia marketingových možností, ktoré ponúka internet.
Typ: Kniha - monografia Signatúra: 50585 k dispozícii



Bázy dát sú riadené systémom Proflib - Webis
Copyright © 1998-2024, CEIT