Klasifikácia: 05.1.4.4.2
Gurian, Michael

Boys and girls learn differently! : A guide for teachers and parents. / Gurian, Michael. - 1. vyd. - San Francisco : Jossey-Bass, 2001. - 349 s.
eng;
ara

ISBN 0-780787-6117-5

Anotácia:  How the brain learns: Inherent differences between boys and girls
How brain-based differences affect boys and girls
The ultimate preschool and kindergarten classroom
The ultimate elementary school classroom
The ultimate middle school classroom
The ultimate high school classroom
Zakúpené z prostriedkov ESF
Kľúčové slová : 05.1.4.4.2
Poznámka:  Prezenčne
Typ: Kniha - monografia (monografia) Signatúra: 4871 voľná

Klasifikácia: 05.1.4.4.2

Rovnaký prístup Rómov ku kvalitnému vzdelávaniu : Prehľadová správa 2007. / zost. EUMAP kolektív. - 1. vydanie - Budapest, New York : Open Society Institute, 2007; Budapest : EU Monitoring and Advocacy Program, 2007. - 224 s.
slo

Anotácia:  Obsah:
1. Prehľad
1.1 Pozadie
1.1.1 Monitorovanie stratégié
1.1.2 EUMAP a ochrana menšín
1.1.3 Zameranie na Rómov
1.1.4 Hĺbkové monitorovanie vzdelávania
1.1.5 Historická príležitosť
1.2 Metodologické aspekty monitoringu
1.2.1 Zámery monitoringu a prístup
1.2.2 Limity váskumu
1.3 Medzinárodné iniciatívy na vzdelávanie Rómov
1.3.1 Zameranie sa na vzdelávanie v rámci Dekády začle§ovania rómskej populácie a Rómskeho vzdelávacieho fondu
1.3.2 Európska únia
1.3.3 Organizácia spojených národov a súvisiace agentúry
1.3.4 Rada Európy
1.3.5 OBSE
1.3.6 Mimovládne organizácie
1.4 Kvalitné vzdelávanie - definícia a meranie
1.4.1 Úvod
1.4.2 Dimenzie a prvky kvalitného vzdelávania
1.4.3 Indikátory kvalitného vzdelávania
1.5 Výsledky jednotlivých správ o krajinách
1.5.1 Údaje
1.5.2 Vládne stratégie a programy
1.5.3 Prekážky kvalitného vzdelávania
1.5.4 Prekážky v prístupe k vzdelávaniu
2. Odporúčania
2.1 Medzinárodnému riadiacemu výboru, prezidentovi a sekretariátu Dekády začleňovania rómskej populácie
2.2 Vládam podieľajúcim sa na Dekáde začleňovania rómskej populácie
2.3 Európskej únii
Príloha 1. Matrica akčných plínov Dekády
Príloha 2. Bibliografia
Kľúčové slová : 05.1.4.4.2
Poznámka:  Sig. 5278 prezenčne, iné absenčne.
Typ: Kniha - monografia (monografia) Signatúra: 5279 voľná, 5278 voľná

Klasifikácia: 05.1.4.4.2
Rafael, Vlado - André, Igor

Od segregácie k inkluzívnemu vzdelávaniu : prípad školy v Šarišských Michaľanoch . / aut. Rafael, Vlado; aut. André, Igor. - 1. vyd. - Bratislava : UNDP, 2014. - 66 s.
slo

ISBN 978-80-89263-20-2

Anotácia:  OBSAH
1.Úvod
2.Bariéry pri odstraňovaní segregácie z pohľadu školskej politiky
3.Dve komunity, jedna škola
4.Prvé pokusy o riešenie problému segregácie v škole a vznik iniciatívy občianskeho združenia eduRoma
5.Odstrániť segregáciu nestačí. Prečo?
6.eduRoma je súčasťou iniciatívy Slovensko pre všetkých: naozaj pre všetkých
7.O autoroch
Typ: Kniha - monografia Signatúra: 6239 voľná



Naspäť k hlavnej ponuke

Bázy dát sú riadené systémom Proflib - Webis
Copyright © 1998-2024, CEIT