Klasifikácia: 03.4
Hellman, Heikki

Legitimations of Television Programme Policies : Patterns of Argumentation and Discursive Convergencies in a Multichannel Age : In Rethinking the Media Audience : The New Agenda. / aut. Hellman, Heikki; eds Alasuutari, Pertti. - 1. vyd. - Thousand Oaks, CA, US : Sage Publication, Inc., 1999. - pp.105-149
eng

ISBN 9780761950714

Kľúčové slová : televízia; médiá; populárna kultúra

English keywords: television; media; popular culture
Poznámka:  prezenčne; xerox
Typ: Kniha - monografia Signatúra: x1001 voľná

Klasifikácia: 08.7.1.1
Gill, Rosalind

Talk Shows: Feminism on TV? : In Gender and the Media. / aut. Gill, Rosalind. - 1. vyd. - Cambridge : Polity Press, 2006. - pp. 150-179
eng

ISBN 9780745619156

Kľúčové slová : médiá; televízia; feminizmus

English keywords: media; broadcasting company; television; feminism
Poznámka:  prezenčne; xerox
Typ: Kniha - monografia Signatúra: x1003 voľná

Klasifikácia: 08.7.1.1
Brunsdon, Charlotte

The Feminist in the Kitchen: Martha, Martha and Nigella : In Feminism in Popular Culture. / aut. Brunsdon, Charlotte; ed. Hollows, Joanne, ed. Moseley, Rachel. - 1. vyd. - Oxford : Berg, 2000. - pp.41-56
eng

ISBN 978-0719043956

Kľúčové slová : televízia; médiá; populárna kultúra

English keywords: television; media; popular culture
Poznámka:  prezenčne; xerox
Typ: Kniha - monografia Signatúra: x1004 voľná



Naspäť k hlavnej ponuke

Bázy dát sú riadené systémom Proflib - Webis
Copyright © 1998-2024, CEIT