Záznamy 1..10 z 14
pre vyhľadávací výraz "AU=LESAKOVA, DAGMAR"

Úloha vedy a skúsenostnej zložky v rozvoji marketingu [The Role of Science and Experiential Component in the Development of Marketing.]. / Lesáková, Dagmar.
(In: Ekonomický časopis, Roč. 49 č.4 (2001), s.701-712)
Výskum a vzdelávanie v ére nového marketingu [Research and Education in the "New Marketing Era".]. / Lesáková, Dagmar.
(In: Ekonomický časopis, Roč. 51 č.9 (2003), s.1146-1157)
Marketing ako filozofia a funkcia podnikania [Marketing as a Philosophy and Business Function.]. / Lesáková, Dagmar.
(In: Ekonomický časopis, Roč. 54 č.4 (2006), s.323-336)
Determinanty exportnej marketingovej stratégie: analýza malých a stredných podnikov v Slovenskej republike. / Lesáková, Dagmar.
(In: Ekonomické rozhľady, 3/2008, s.285-295)
Úloha univerzít vo výmene a transfere poznatkov s hospodárskou a spoločenskou praxou. / Lesáková, Dagmar.
(In: Ekonomické rozhľady, 4/2008, s. 413-422)
Consumer Oriented Strategies in Slovak Companies. / Lesáková, Dagmar.
(In: Ekonomické rozhľady, 2/2009, s. 163-170)
Príčiny a východiská globálnej finančnej a hospodárskej krízy. / Lesáková, Dagmar.
(In: Ekonomické rozhľady, 3/2009, s. 339-347)
Rozhodovanie manažérov v procesoch internacionalizácie malých a stredných podnikov. / Lesáková, Dagmar.
(In: Ekonomický časopis, 10/2010, s. 1026-1038)
Cenové rozhodovanie v spotrebiteľskom správaní. / Lesáková, Dagmar.
(In: Ekonomické rozhľady, 4/2010, s. 492-499)
Faktory závislosti od nakupovania v segmente vysokoškolských študentov. / Lesáková, Dagmar.
(In: Ekonomický časopis, 9/2011, s. 895-904)


Bázy dát sú riadené systémom Proflib - Webis
Copyright © 1998-2024, CEIT