Záznamy 1..10 z 11
pre vyhľadávací výraz
"PH=DETI POSTIHNUTE"
Prístupy k integrovanému vzdelávaniu postihnutých detí
[Approaches to Integrated Education of Handicapped Children.].
/ Tomčániová, Beáta.
(In: Psychológia a patopsychológia dieťaťa, Roč. 38 č.1 (2003), s.32-39)
Postoje k integrácii v hodnotení chlapcov a dievčat v integrovaných triedach základných škôl
[Approaches to Integration in the Evaluation of Boys and Girls in Integrated Classes of Basic School.].
/ Páleník, Ľubomír; Učeň, Ivan.
(In: Psychológia a patopsychológia dieťaťa, Roč. 38 č.2 (2003), s.128-137)
Kognitívny vývin slepohluchých jedincov
[The Cognitive Development of Deaf-Blind Individuals.].
/ Pauková, Eva; Požár, Ladislav.
(In: Psychológia a patopsychológia dieťaťa, Roč. 38 č.3 (2003), s.236-250)
Čítanie rozprávkového príbehu ako prostriedok modifikácie postojov detí mladšieho školského veku k zrakovo postihnutým
[Reading of Fairy-Tale Story as Means of Modification of Attitudes in Children of Younger School Age toward the Visually Impaired.].
/ Kšiňanová, Jana.
(In: Psychológia a patopsychológia dieťaťa, Roč. 38 č.3 (2003), s.251-276)
Postoje k deťom so špeciálnymi potrebami v integrovanej triede
[Attitudes toward Children with Special Needs in the Integrated Classroom.].
/ Schmidt, Majda.
(In: Psychológia a patopsychológia dieťaťa, Roč. 38 č.4 (2003), s.302-312)
Aktuálny pohľad na predškolskú integráciu detí so sluchovým postihnutím
[Current Look at Preschool Integration of Hearing-Impaired Children.].
/ Kročanová, Ľubica.
(In: Psychológia a patopsychológia dieťaťa, Roč. 39 č.1 (2004), s.43-56)
Osobnostné a sociálne zdroje kvality života intaktných a hendikepovaných detí a adolescentov
[Personality and Social Sources of the Quality of Life in Intact and Handicapped Children and Adolescents.].
/ Kováč, Tomáš.
(In: Psychológia a patopsychológia dieťaťa, Roč. 39 č.2-3 (2004), s.132-139)
Deti so špeciálnymi edukačnými potrebami: minority vo výchovno-vzdelávacom procese
[Children with Special Educational Needs: Minorities in Educational Process.].
/ Dočkal, Vladimír.
(In: Psychológia a patopsychológia dieťaťa, Roč. 39 č.2-3 (2004), s.140-149)
Možnosti a limity integrovaného vzdelávania sluchovo postihnutých detí a adolescentov na Slovensku
[Possibilities and Limits of Integrated Education of Hearing-Impaired Children and Adolescents in Slovakia.].
/ Zborteková, Katarína.
(In: Psychológia a patopsychológia dieťaťa, Roč. 39 č.2-3 (2004), s.150-165)
Children with Disabilities as Citizens or from Charity towards Citizenship and Human Rights
[Postihnuté deti ako občania alebo od charity k občianstvu a ľudským právam.].
/ Repková, Kvetoslava.
(In: Sociológia, Roč. 37 č.6 (2005), s.509-528)
Bázy dát sú riadené systémom Proflib - Webis
Copyright © 1998-2024,
CEIT