Záznamy 1..10 z 12
pre vyhľadávací výraz "PH=HRA"

Free Play and Other Daily Preschool Activities as a Context for Childďs Language Development [Spontánna hra a iné každodenné predškolské aktivity ako kontext rozvoja reči u detí.]. / Fekonja, Urška; Marjanovič Umek, Ljubica, Kranjc, Simona.
(In: Studia psychologica, Roč. 47 č.2 (2005), s.103-117)
Zážitková pedagogika. / Kapšová, Jaroslava.
(In: Zoom-M, 3/2008, s. 4-6)
Zážitkové učenie - vždy účinné? / Škrabský, Tibor.
(In: Zoom-M, 3/2008, s. 7)
Tvorivá dramatika ako proces skúmania a nachádzania. / Kollárová, Dana.
(In: Zoom-M, 3/2008, s. 12-15)
Teoretické pojetí hry v psychologii a kultuře. / Raudenská, Jaroslava; Raudenský, Martin, Javůrková, Alena.
(In: Sociální práce / Sociálna práca, 4/2009, s. 126-133)
Hra jako prostředek adaptace na náročné životné situace. / Raudenská, Jaroslava; Raudenský, Martin, Javůrková, Alena.
(In: Empatia, 2/2010, s. 14-19)
Nápravné možnosti hry u detí. / Raudenská, Jaroslava; Raudenský, Martin.
(In: Empatia, 3/2010, s. 15-20)
Tvorivé techniky rodinnej terapie; aktivity založené na hre a umení, ktoré možno využiť pri diagnostike a práci s rodinou : Preklad: PhDr. Ivan Valkovič. / Lowensteinová, Liana; Sprunková, Trudy Post.
(In: Empatia, 1/2011, s. 36-47)
Ponímanie smrti deťmi so život ohrozujúcim ochorením. / Piktorová, Linda.
(In: Psychológia a patopsychológia dieťaťa, 4/2012, s. 368-378)
Integrované herné skupiny - intervenčný prístup k deťom s autizmom. / Martišková, Jana.
(In: Psychológia a patopsychológia dieťaťa, 2/2014, s. 112-127)


Bázy dát sú riadené systémom Proflib - Webis
Copyright © 1998-2024, CEIT