Záznamy 1..10 z 61
pre vyhľadávací výraz "PH=OSOBNOST"

Všestranná senátorka. / Turanec, Igor.
(In: Senior, Roč. 4 č.1 (2001), s.10)
Identita vysokoškolákov [Identity of University Students.]. / Šramová, Blandína.
(In: Mládež a spoločnosť, Roč. 10 č.4 (2004), s.42-50)
Konformná osobnosť ako (ne)zamýšľaný dôsledok výcviku budúcich psychoterapeutov? / Műllerová, Zuzana; Plichtová, Jana.
(In: Empatia, Roč. 12 č.1 (2005), s.21-33)
Predstavovanie cností - príklad prezidentských billboardov [Representation of Virtues: Examples of Presidential Billboards.]. / Kusá, Zuzana.
(In: Sociológia, Roč. 37 č.4 (2005), s.323-350)
Tvorivosť učiteľa a jeho vplyv na tvorivú klímu v triede [Teacherďs Creativity and Its Influence on Creative Climate in the Class.]. / Kováč, Tomáš; Keklak, Richard.
(In: Psychológia a patopsychológia dieťaťa, Roč. 38 č.4 (2003), s.313-330)
Psychoanalýza kresby dítěte s autismem [Psychoanalysis of Autistic Child-Drawings.]. / Mosesová, Jana.
(In: Sociální práce, č.1 (2003), s.100-112)
Osobnostné a sociálne zdroje kvality života intaktných a hendikepovaných detí a adolescentov [Personality and Social Sources of the Quality of Life in Intact and Handicapped Children and Adolescents.]. / Kováč, Tomáš.
(In: Psychológia a patopsychológia dieťaťa, Roč. 39 č.2-3 (2004), s.132-139)
Relationship between Meaning in Life and the Big Five Personality Traits in Young Adults and the Elderly [Vzťah medzi životnou zmysluplnosťou a piatimi veľkými osobnostnými faktormi.]. / Halama, Peter.
(In: Studia Psychologica, Roč. 47 č.3 (2005), s.167-178)
Tvorivosť dievčat / žien a chlapcov / mužov v širších súvislostiach [Creativity of Girls / Women and Boys / Men in Wider Contexts.]. / Szobiová, Eva.
(In: Psychológia a patopsychológia dieťaťa, Roč. 40 č.1 (2005), s.1-16)
Creativity Research at the Institute of Experimental Psychology SASC - Areas, Topics, Methods and Findings [Výskum tvorivosti v Ústave experimentálnej psychológie SAV: oblasti, témy, metódy a zistenia.]. / Jurčová, Marta.
(In: Studia Psychologica, Roč. 47 č.4 (2005), s.263-276)


Bázy dát sú riadené systémom Proflib - Webis
Copyright © 1998-2024, CEIT