Záznamy 1..10 z 61
pre vyhľadávací výraz
"PH=OSOBNOST"
Všestranná senátorka
.
/ Turanec, Igor.
(In: Senior, Roč. 4 č.1 (2001), s.10)
Identita vysokoškolákov
[Identity of University Students.].
/ Šramová, Blandína.
(In: Mládež a spoločnosť, Roč. 10 č.4 (2004), s.42-50)
Konformná osobnosť ako (ne)zamýšľaný dôsledok výcviku budúcich psychoterapeutov?
/ Műllerová, Zuzana; Plichtová, Jana.
(In: Empatia, Roč. 12 č.1 (2005), s.21-33)
Predstavovanie cností - príklad prezidentských billboardov
[Representation of Virtues: Examples of Presidential Billboards.].
/ Kusá, Zuzana.
(In: Sociológia, Roč. 37 č.4 (2005), s.323-350)
Tvorivosť učiteľa a jeho vplyv na tvorivú klímu v triede
[Teacherďs Creativity and Its Influence on Creative Climate in the Class.].
/ Kováč, Tomáš; Keklak, Richard.
(In: Psychológia a patopsychológia dieťaťa, Roč. 38 č.4 (2003), s.313-330)
Psychoanalýza kresby dítěte s autismem
[Psychoanalysis of Autistic Child-Drawings.].
/ Mosesová, Jana.
(In: Sociální práce, č.1 (2003), s.100-112)
Osobnostné a sociálne zdroje kvality života intaktných a hendikepovaných detí a adolescentov
[Personality and Social Sources of the Quality of Life in Intact and Handicapped Children and Adolescents.].
/ Kováč, Tomáš.
(In: Psychológia a patopsychológia dieťaťa, Roč. 39 č.2-3 (2004), s.132-139)
Relationship between Meaning in Life and the Big Five Personality Traits in Young Adults and the Elderly
[Vzťah medzi životnou zmysluplnosťou a piatimi veľkými osobnostnými faktormi.].
/ Halama, Peter.
(In: Studia Psychologica, Roč. 47 č.3 (2005), s.167-178)
Tvorivosť dievčat / žien a chlapcov / mužov v širších súvislostiach
[Creativity of Girls / Women and Boys / Men in Wider Contexts.].
/ Szobiová, Eva.
(In: Psychológia a patopsychológia dieťaťa, Roč. 40 č.1 (2005), s.1-16)
Creativity Research at the Institute of Experimental Psychology SASC - Areas, Topics, Methods and Findings
[Výskum tvorivosti v Ústave experimentálnej psychológie SAV: oblasti, témy, metódy a zistenia.].
/ Jurčová, Marta.
(In: Studia Psychologica, Roč. 47 č.4 (2005), s.263-276)
Bázy dát sú riadené systémom Proflib - Webis
Copyright © 1998-2024,
CEIT