Záznamy 1..10 z 20
pre vyhľadávací výraz
"PH=POSTIHNUTIE SLUCHOVE"
Kognitívny vývin slepohluchých jedincov
[The Cognitive Development of Deaf-Blind Individuals.].
/ Pauková, Eva; Požár, Ladislav.
(In: Psychológia a patopsychológia dieťaťa, Roč. 38 č.3 (2003), s.236-250)
Aktuálny pohľad na predškolskú integráciu detí so sluchovým postihnutím
[Current Look at Preschool Integration of Hearing-Impaired Children.].
/ Kročanová, Ľubica.
(In: Psychológia a patopsychológia dieťaťa, Roč. 39 č.1 (2004), s.43-56)
Možnosti a limity integrovaného vzdelávania sluchovo postihnutých detí a adolescentov na Slovensku
[Possibilities and Limits of Integrated Education of Hearing-Impaired Children and Adolescents in Slovakia.].
/ Zborteková, Katarína.
(In: Psychológia a patopsychológia dieťaťa, Roč. 39 č.2-3 (2004), s.150-165)
Integrácia sluchovo postihnutých študentov v stredných školách očami učiteľov
[Integration of Hearing-Impaired Students at Secondary Schools through Eyes of Their Teachers.].
/ Greggusová, Monika.
(In: Psychológia a patopsychológia dieťaťa, Roč. 40 č.2 (2005), s.120-140)
Rodinný stres a copingové chování rodin se sluchově postiženými dětmi
[Family Stress and Coping Behavior of Families with Hearing Impaired Children.].
/ Štěrbová, Dana.
(In: Psychológia a patopsychológia dieťaťa, Roč. 40 č.4 (2005), s.325-346)
Logické uvažovanie, vizuálno-priestorová predstavivosť a tvorivé vnímanie adolescentov so sluchovým postihnutím
.
/ Szobiová, Eva; Zborteková, Katarína.
(In: Psychológia a patopsychológia dieťaťa, 4/2006, s. 287-302)
Postoje k žiakom so sluchovým postihnutím v integrovaných triedach
.
/ Gregussová, Monika.
(In: Psychológia a patopsychológia dieťaťa, 4/2006, s. 330-340)
Jak se žije dětem s postižením
: Problematika pěti typů zdravotního postižení.
/ Chvátalová, Helena. 2001
Základy psychológie ľudí s postihnutím
.
/ Požár, Ladislav. 2007
Péče o osoby s těžkým sluchovým postižením na přelomu 19. a 20. století
.
/ Neudőrflová, Jana.
(In: Sociální práce / Sociálna práca, 4/2009, s. 117-125)
Bázy dát sú riadené systémom Proflib - Webis
Copyright © 1998-2024,
CEIT