Záznamy 1..10 z 12
pre vyhľadávací výraz "PH=SEBAVEDOMIE"

Sebaúcta - zdroj efektívneho zvládania záťaže adolescentami [Self-Esteem - The Source of Effective Coping with Stress by Adolescents.]. / Koubeková, Eva.
(In: Psychológia a patopsychológia dieťaťa, Roč. 39 č.1 (2004), s.3-11)
Sebaponímanie školskej úspešnosti slovenských a nemeckých žiakov [Self-Conception of School Successfulness by Slovak and German Pupils.]. / Schusterová, Nikoleta; Štochmalová, Dušana.
(In: Psychológia a patopsychológia dieťaťa, Roč. 39 č.4 (2004), s.338-346)
Does Mental Health Promoting School Program (in Central and Eastern European Schools) Improve Self-Concept? [Zlepšuje školský program podpory zdravia sebaobraz (v školách v strednej a východnej Európe)?.] / Kobal Grum, Darja.
(In: Studia Psychologica, Roč. 48 č.2 (2006), s.125-140)
Prežívanie menejcennosti a sebaúcta človeka [Lack of Self-Confidence and Human Dignity.]. / Lehenová, Andrea.
(In: Mládež a spoločnosť, Roč. 13 č.2 (2007), s.34-43)
MEANING IN LIFE AND HOPE AS PREDICTORS OF POSITIVE MENTAL HEALTH: DO THEY EXPLAIN RESIDUAL VARIANCE NOT PREDICTED BY PERSONALITY TRAITS? / Halama, Peter; Dědová, Mária.
(In: Studia Psychologica, 3/2007, s. 191-200)
CONFIRMATORY FACTOR ANALYSIS OF ROSENBERG SELF-ESTEEM SCALE IN A SAMPLE OF SLOVAK HIGH SCHOOL AND UNIVERSITY STUDENTS. / Halama, Peter.
(In: Studia Psychologica, 3/2008, s.255-266)
Sebahodnotenie adolescentov vo vzťahu k rodu a veku. / Schraggeová, Milica; Časnochová, Zdenka.
(In: Psychológia a patopsychológia dieťaťa, 3/2013, s. 198-213)
Nedostatečný pocit vlastní hodnoty : Sebedestruktivní vnitřní programy a jejich překonávání. / Röhr, Heinz-Peter. 2013
Dôvera k rodičom a kamarátom a otvorená komunikácia s nimi v období puberty. / Mičková, Zuzana.
(In: Psychológia a patopsychológia dieťaťa, 1/2016, s. 41-51)
Analýza utvárania sebahotnotenia detí staršieho predškolského veku. / Valjavko, Svetlana Michajlovna.
(In: Psychológia a patopsychológia dieťaťa, 3/2016, s. 260-270)


Bázy dát sú riadené systémom Proflib - Webis
Copyright © 1998-2024, CEIT