Záznamy 1..10 z 48
pre vyhľadávací výraz "PH=SIKANOVANIE"

Agresivita a šikanovanie ako sociálno-patologické javy v školskom prostredí [Aggressiveness and chicaning as social-pathological phenomena in school environment.]. / Jusko, Peter.
(In: Mládež a spoločnosť, Roč. 8 č.3 (2002), s.23-39)
Primární prevence sociálně patologických jevů v podmínkách I. stupně základních škol [Primary prevention of social pathological phenomena under the conditions of the primary school lower stage.]. / Čech, Tomáš.
(In: Mládež a spoločnosť, Roč. 9 č.4 (2003), s.62-67)
Problematika šikanovania a užívania psychoaktívnych látok, výskyt hráčstva v základných školách v okrese Kysucké Nové Mesto [The Issue of Bullying and Use of Psychoactive Substances, and Presence of Gambling in Basic Schools in District of Kysucke Nove Mesto.]. / Kotrč, Daniel.
(In: Psychológia a patopsychológia dieťaťa, Roč. 39 č.1 (2004), s.69-78)
Prevencia proti násiliu a šikanovaniu na pracovisku
(In: Bezpečnosť práce, Roč. 6 č.12 (2006), s.39-40)
Príčiny šikanovania a možnosti jeho prevencie v školskom prostredí [The Reasons of Bullying and the Possibilities of Its Prevention at School.]. / Emmerová, Ingrid.
(In: Mládež a spoločnosť, Roč. 12 č.4 (2006), s.23-31)
BULLYING AT WORK: EFFECTS OF THE VICTIM'S PRO AND ANTISOCIAL BEHAVIORS AND OF THE HARASSED'S OVERVICTIMIZATION ON THE JUDGMENTS OF HELP-GIVING. / Desrumaux, Pascale; De Chacus, Sylvie.
(In: Studia Psychologica, 4/2007, s. 357-367)
Sociálna práca s mládežou a sociálnopatologické javy. / Jusko, Peter; rec. Hroncová, Jolana, rec. Kominarec, Igor. 2009
Šikanovanie medzi mládežou základných a stredných škôl. / Kalamenová, Mária; Sejčová, Ľuboslava.
(In: Mládež a spoločnosť, 4/2008, s.35-54)
Najdôležitejšie fakty o mobbingu. / Smiková, Priska.
(In: Bezpečnosť práce, 4/2009, s. 44-45)
Problematika sociálno-patologických javov v základných a stredných školách z pohľadu pedagógov. / Pétiová, Marianna.
(In: Mládež a spoločnosť, 1/2009, s. 45-53)


Bázy dát sú riadené systémom Proflib - Webis
Copyright © 1998-2024, CEIT