Záznamy 1..10 z 14
pre vyhľadávací výraz
"PH=VEK PREDSKOLSKY"
Aktuálny pohľad na predškolskú integráciu detí so sluchovým postihnutím
[Current Look at Preschool Integration of Hearing-Impaired Children.].
/ Kročanová, Ľubica.
(In: Psychológia a patopsychológia dieťaťa, Roč. 39 č.1 (2004), s.43-56)
Self-Efficacy in Preschool Children
[Vnímaná osobná účinnosť predškolských detí.].
/ Horáková Hoskovcová, Simona.
(In: Studia Psychologica, Roč. 48 č.2 (2006), s.175-182)
Vyjadrovanie náboženských citov deťmi predškolského veku
[Expressing Religious Feelings by Preschool-Age Children.].
/ Tatala, Malgorzata.
(In: Psychológia a patopsychológia dieťaťa, Roč. 41 č.2 (2006), s.125-134)
Kouření matek v těhotenství ve vzrahu k poruchám psychického a motorického vývoje dětí ve věku 3 a 5 let. Výsledky studie ELSPAC
[Smoking of Mothers during Pregnancy in Relation to Mental and Motoric Development Disorders in 3- and 5-Year Old Children. The ELSPAC Study Results.].
/ Kukla, Lubomír; Hrubá, Drahoslava, Tyrlík, Mojmír.
(In: Psychológia a patopsychológia dieťaťa, Roč. 41 č.1 (2006), s.39-49)
PSYCHICKÉ OSOBITOSTI OSVOJOVANIA SI CUDZIEHO JAZYKA V PREDŠKOLSKOM VEKU A ICH VPLYV NA TVORBU DIDAKTICKOMETODICKÝCH MATERIÁLOV
.
/ Popelková, Ingrid.
(In: Psychológia a patopsychológia dieťaťa, 3/2006, s. 250-255)
CHILDREN'S INTELLECTUAL ABILITY, FAMILY ENVIRONMENT, AND PRESCHOOL AS PREDICTORS OF LANGUAGE COMPETENCE FOR 5-YEAR-OLD CHILDREN
.
/ Marjanovič Umek, Ljubica; Sočan, Gregor, Bajc, Katja, Fekonja Peklaj, Urška.
(In: Studia Psychologica, 1/2008, s.31-48)
Poruchy správania detí predškolského veku
.
/ Kundrátová, Bronislava; Kövérová, Ľubica.
(In: Psychológia a patopsychológia dieťaťa, 2/2012, s. 170-179)
Možnosti sociálnej integrácie detí so sluchovým postihnutím v materskej škole
.
/ Kročanová, Ľubica.
(In: Psychológia a patopsychológia dieťaťa, 1-2/2015, s. 99-106)
Dieťa v ohrození
: Zborník príspevkov z konferencie konanej dňa 10.-11. decembra 2009.
2010
Prekoncepty podpisu v předškolním věku
.
/ Viktorová, Ida.
(In: Psychológia a patopsychológia dieťaťa, 3/2016, s. 195-221)
Bázy dát sú riadené systémom Proflib - Webis
Copyright © 1998-2024,
CEIT