Záznamy 1..10 z 12
pre vyhľadávací výraz
"PH=VZDELAVANIE INKLUZIVNE"
Postoje k integrácii v hodnotení chlapcov a dievčat v integrovaných triedach základných škôl
[Approaches to Integration in the Evaluation of Boys and Girls in Integrated Classes of Basic School.].
/ Páleník, Ľubomír; Učeň, Ivan.
(In: Psychológia a patopsychológia dieťaťa, Roč. 38 č.2 (2003), s.128-137)
Uplatňovanie diferencovaného vyučovania žiakov so zdravotným znevýhodnením v inkluzívnom vzdelávaní
.
/ Štefková, Mária.
(In: Psychológia a patopsychológia dieťaťa, 1-2/2015, s. 50-69)
Od segregácie k inkluzívnemu vzdelávaniu
: Prípad školy v Sarišských Michaľanoch.
/ Rafael, Vlado; André, Igor, Petrasová, Alica. 2014
Ready for Inclusive Education? Ethnographic and Survey Perspectives
[Pripravení na inkluzívne vzdelávanie: Pohľad etnografie a dotazníkového prieskumu.].
/ Kusá, Zuzana.
(In: Sociológia, 3/2017, s. 309-337)
Diagnostika rómskych detí zo sociálne znevýhodňujúceho prostredia
.
/ Ferjenčík, Ján.
(In: Psychológia a patopsychológia dieťaťa, 2/2018, s. 127-139)
Význam deliberácie pre rozvoj spôsobilostí sebaobhajovania žiakov s mentálnym postihnutím v prostredí inkluzívnej školy
.
/ Bartušová, Michaela.
(In: Psychológia a patopsychológia dieťaťa, 1/2019, s. 25-35)
Sonda do postojov rodičov a učiteľov ku školskej inklúzii
.
/ Dočkal, Vladimír; Dvoranová, Alžbeta, Šutová, Patrícia.
(In: Psychológia a patopsychológia dieťaťa, 1/2020, s. 36-60)
Východiská inkluzívneho vzdelávania
.
/ Špotáková, Magdaléna; Dočkal, Vladimír.
(In: Psychológia a patopsychológia dieťaťa, 1/2020, s. 61-77)
Sprevádzanie smútiaceho dieťaťa v školskom prostredí
.
/ Križo, Viktor; Krnáčová, Zuzana.
(In: Psychológia a patopsychológia dieťaťa, 2/2020, s. 167-187)
A Social Work Intervention´s Effects on the Improvement of School Culture
.
/ Sadzaglishvili, Shorena; Akobia, Nelly, Gigineishvili, Ketevan.
(In: Sociální práce/Sociálna práca, 1/2020, s. 45-60)
Bázy dát sú riadené systémom Proflib - Webis
Copyright © 1998-2024,
CEIT